INSTAGRAM W MARKETINGU

SZYMON MIERZWA

INSTAGRAM

PLATFORMA IG OFERUJE UNIKALNE MOŻLIWOŚCI. TRZEBA TYLKO ODPOWIEDNIO JE WYKORZYSTAĆ:

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?


1. SPÓJNEJ KOMUNIKACJI Z OBSERWATORAMI.


2. OPISY, HASHTAGI - CO NAJLEPIEJ DZIAŁA NA SPOŁECZNOŚĆ INSTAGRAMA.


3. JAK ZBUDOWAĆ STAŁĄ RELACJĘ Z OBSERWATORAMI.


4. KAMPANIE, REKLAMY I APLIKACJE - JAK TWORZYĆ.


5. I WIELE WIĘCEJ...

  • Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
  • Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania w mediach społecznościowych.
  • Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z social media marketingiem, dla swoich klientów.

Kogo zapraszamy:

CENA:

750zł

+ VAT

1. SZKOLENIE STACJONARNE.

2. SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA.

3. LUNCH I PRZERWY KAWOWE.

W CENIE SZKOLENIA:

4. BONUSY

45- minutowy webinar podsumowujący szkolenie

nagranie "Manager reklam dla Instagrama"

specjalna grupa dla uczestników szkolenia

1h indywidualnych konsultacji

spis przydatnych linków



SZYMON MIERZWA

INSTAGRAM W MARKETINGU

SZYMON MIERZWA


Jestem Specjalistą Social Media. Tworzę wizerunki firm, marek i ludzi w internecie. Jestem właścicielem agencji Socialbrand.pl, która obsługiwała m. in. Diverse System, Ultramaszyna i Solartime. Spędziłem niezliczoną ilość godzin na testowaniu możliwości facebooka i instagrama. Na Instagramie zbudowałem ponad 21 tysięczną społeczność.Pracowałem m. in. z Maciejem Orłosiem – Dziennikarzem Nowych Mediów, Sebastianem Kotow – Trenerem Biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy, Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami. Szkoliłem z Social Media takie firmy: TVN, Ceneo, Polsat, Apart i wiele innych. Z agencją Social Media Now współpracuję od Października 2017 roku. W tym czasie przeszkoliłem już ponad 150 firm.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Co omówimy na zajęciach?

  • Instagram i Facebook to idealny związek – Dlaczego?
  • Masz kilka sekund, żeby zainteresować - BIO
  • Olbrzymie zaangażowanie społeczności - jak je zbudować.
  • Robienie zdjęć i obróbka z poziomu telefonu.
  • Spójność jako jeden z kluczowych elementów tej platformy.
  • Opisy do zdjęć, czyli tworzenie historii.
  • Instagram Storie’s i Live - jak je wykorzystać w Twojej branży?
  • Manager Reklam – Czyli tworzenie dobrych kampanii na Instagramie.
  • Reklama w Instagram Stories – zaangażuj w 15 sekund.
  • Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.
  • Jak współpracować z Influencerami? Zbadaj ich i zobacz z kim warto.
  • Case Study – Analiza Twojego profilu.

Hej. Kiedyś inwestowaliśmy w kampanie reklamowe, które były w telewizji, w radiu, w gazecie. Dzisiaj wystarczy wziąć telefon, usiąść w wannie i po prostu nakręcić na przykład 15 sekundowy filmik na Instagram Stories. Dlaczego warto?


Bo mamy już ponad 4 miliony użytkowników w Polsce, na Instagramie. I teraz: jakie kampanie możesz robić?

Instagram korzysta z tych samych zaawansowanych narzędzi co Facebook. To sprawia, że możesz konfigurować, monitorować i wyświetlać reklamy tak samo jak na Facebooku.


Kampanie reklamowe na Instagramie

1

WSKAZÓWKA

Do tego wszystkiego potrzebujesz trochę wiedzy z zakresu Menedżera Reklam. Będziemy o nim mówili w ostatnim module na szkoleniu.


Mamy możliwość tworzenia kampanii przy pomocy zdjęć, wideo, karuzeli czy Instagram Stories, które trwa 15 sekund i jest udostępniane w relacji. Tak naprawdę możesz wykorzystać każdy cel reklamowy na Facebooku: czy rozpoznawalność czy rozważanie zakupu czy sama konwersja. Czyli tak naprawdę stwierdzenie, że Instagram „nie sprzedaje” nie do końca jest prawdą.

Dzisiaj chce Wam opowiedzieć o tym w jaki sposób wykorzystać Instagram jako nowoczesną wizytówkę.

Mówi się, że są takie etapy w procesie sprzedaży: poznaj mnie, polub mnie, zaufaj mi i zapłać mi. Te dwie pierwsze rzeczy można bardzo dobrze zrobić na Instagramie.


Dlatego tak bardzo jest istotna nazwa naszego profilu. Tak naprawdę to jest proces i ma tu znaczenie: nazwa, zdjęcie profilowe, BIO (czyli biogram), tak naprawdę zdjęcie: Jak one są robione? Co przedstawiają? I co najważniejsze - kolejnym etapem są opisy.



Instagram jako nowoczesna wizytówka

2

WSKAZÓWKA

Dzisiaj chcę powiedzieć o tym jak zrobić dobre BIO. Więc odpowiedz na te pytania, które teraz zadam.


Czym zajmuje się Twoja firma? Jakie masz produkty czy usługi? Jaką wartość jesteś w stanie dać Twojemu odbiorcy? I czego ciekawy jest Twój klient?Wypisz minimum 10 takich zdań wyrazów, rzeczy. Wybierz jedną główną i wpisz tam, gdzie masz „imię i nazwisko” w edycji profilu.


Później kolejnym etapem jest wybranie 4 najważniejszych rzeczy, które uzupełnisz w BIO.

Pamiętaj, że wartość w tym przypadku jest najważniejsza. Na szkoleniu poruszymy każdy z tych aspektów, o których mówiłem wcześniej. Będziemy pracować na Waszych przykładach. Nauczę Was jak wykorzystać Instagram w Waszych biznesach.

Influencer Marketing rozwija się bardzo szybko.


Badania promosfery, zwyczaje zakupowe Polaków, pokazują że 78% ludzi zanim podejmie decyzję zakupową, szuka informacji na temat produktu w Internecie.


Pytanie brzmi: czego potrzebujesz, żeby pracować z tymi dobrymi Influencerami? Bardzo istotne jest to, żeby wcześniej przejrzeć treści i odpowiedzieć sobie na pytanie czy np. taki Influencer, który ma Instagrama i ma bardzo dużo obserwatorów, daje wartość. Bo wartość jest najważniejsza.


Na szkoleniu będę pokazywał jak sprawdzać takie profile i jak wybrać spośród tych Influencerów, którzy mogą przynieść korzyść dla Twojego biznesu.

Influencer marketing

3

WSKAZÓWKA

AGENDA SZKOLENIA

MODUŁ II – OPISY, HASHTAGI I KONKURSY

Opisy do zdjęć czyli tworzenie historii - ludzie naprawdę czytają. Hashtagi darmowy sposób na targetowanie.

KONKURSY w Twojej branży co się sprawdza?

WARSZTAT - przygotowanie konkursu dla Twojej społeczności.


MODUŁ III – RELACJA, STORIES i LIVE-y:

Budowanie relacji z odbiorcami – sposoby i style komunikowania się.

Zaufanie – czyli kiedy Twój fan staje się klientem?

Autentyczność – czyli pokazywanie tego co dzieje się za kulisami.

WARSZTAT - Jak tworzyć dobry content w Instagram Stories.

Instagram LIVE – czego potrzebujesz?

Jak współpracować z influencerami? - Zbadaj ich.


MODUŁ IV – REKLAMA I APLIKACJE:

Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.

Promowanie postów na Instagramie.

Manager reklam – czyli tworzenie dobrych kampanii na Instagramie.

Reklama w Instagram Stories – Zaangażuj w 15 sekund.

Aplikacje od Instagrama – w jaki sposób nam pomagają?

Inne aplikacje, które pomogą Ci w tworzeniu contentu.

Czy wolno i czy warto wykorzystywać boty na Instagramie?

WPROWADZENIE DO INSTAGRAMA:

Konto firmowe, a osobiste: jaka jest różnica?

Dlaczego Instagram, a nie Snapchat?

Kim jest Polski użytkownik Instagrama?

Zalety konta firmowego Instagram.

Facebook to idealny związek.



MODUŁ I – BIO, STATYSTKI I ZDJĘCIA:

Jak stworzyć przyciągające BIO?

Statystki grupy odbiorczej na Instagramie.

WARSZTAT - Jak robić dobre zdjęcia na instagram?

Filtry nie są Ci potrzebne – obróbka zdjęć.

Publikowanie postów w dobrym czasie: Aplikacja Iconosquare.

Repost, czyli udostępnianie postów.

Jakość czy ilość – ile postów dodawać.


Znajdź mnie na IG: szymon.mierzwa

1. Kampania na pozyskiwanie obserwatorów

Przykłady:

Jak zbudować i zaangażować społeczność na Instagramie?


Jak stworzyć spójny i przyciągający profil?


6 sposobów na pozyskanie obserwatorów


Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową w Instagram Storie’s?

Czego dowiecie się na szkoleniu?

Terminy i miejsca szkoleń:

Warszawa

8.04.2019

  • SZKOLENIE W GODZINACH 10-17
  • SZKOLENIE W KRAKOWIE W GODZINACH 9-16


Gdańsk 10.04.2019

Wrocław

15.04.2019

Kraków

17.04.2019



CENA:

750zł

+ VAT

1. SZKOLENIE STACJONARNE.

2. SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA.

3. LUNCH I PRZERWY KAWOWE.

W CENIE SZKOLENIA:

4. BONUSY

45- minutowy webinar podsumowujący szkolenie

nagranie "Manager reklam dla Instagrama"

specjalna grupa dla uczestników szkolenia

1h indywidualnych konsultacji

spis przydatnych linków

SZKOLENIE POMOŻE WAM:

UPORZĄDKOWAĆ PLAN OBECNOŚCI NA INSTAGRAMIE

TWORZYĆ LEPSZE TREŚCI

POPRAWIĆ EFEKTY DZIAŁAŃ PŁATNYCH

ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KONTAKTÓW, SPRZEDAŻ I INNE WSKAŹNIKI

"Dziękuję bardzo za szkolenie Super było dowiedzieć się nowych rzeczy i spojrzeć na Instagram również z innej perspektywy. Oczywiście w żaden sposób nie neguję instagramowych opisów Uważam, że do Twojego profilu, jak i do wielu innych one jak najbardziej pasują. Dzięki nim stworzyłeś ze swoimi odbiorcami relację godną podziwu Tego właśnie chciałabym się od Ciebie nauczyć i wykorzystać na profilach klientów na których wiem, że to się sprawdzi."

Weronika Koścista

"Hej! jeszcze raz dziękuję Ci za całą wiedzę z zakresu Instagrama. Szkolenie petarda, mega pozytywna energia i same praktyczne wskazówki. Informacje ze szkolenia do zastosowania natychmiast i bardzo efektywne, co najważniejsze. Polecam dalej zarówno tym, którzy dopiero zaczynają przygodę z Instagramem, jak i tym, którzy chcą się nauczyć bardziej zaawansowanych technik. Trzymaj tak dalej i powodzenia! " -

Dariusz Domagalski

"Świetne szkolenie, gratuluję! Dużo praktycznych rad, idealne tempo, pilnujesz, żeby wszyscy się orientowali w temacie. Będę Was polecać. Jesteście kontaktowi, zaangażowani w szkolenia i widać, że macie duże doświadczenie, którym dzielicie się z uczestnikami."

Monika Blecharz

SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.

Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych, mierzalnych efektów biznesowych.

BĄDŹMY W KONTAKCIE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ŚLEDŹ NAS W SOCIAL MEDIACH

Magdalena Mrózek 784 391 728


szkolenia@socialmedianow.pl

MASZ PYTANIA? NAPISZ DO NAS