LinkedinPRO

- sposób na sprzedaż
i promocję marki

pod okiem ekspertki Angeliki Chimkowskiej

Dlaczego warto >>

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

Na szkoleniu dowiesz się jak zaplanować i skuteczne wdrożyć:

  • pozyskiwania nowych kontaktów sprzedażowych na LinkedIn,
  • angażującą komunikację z potencjalnym klientem, pracownikiem czy usługobiorcą, profil firmy, który sprzedaje,
  • proces tworzenia i angażowania społeczności w wartościowe treści,
  • narzędzia ułatwiające cały proces.
Zobacz terminy i miejsca >>
  • osób indywidualnych, właścicieli firm i specjalistów zainteresowanych budowaniem marki eksperta w społeczności profesjonalistów,
  • do pracowników działów HR chcących budować markę pracodawcy na LI,
  • do pracowników działów marketingu i sprzedaży,
  • wszystkich zainteresowanych tworzeniem nowych kanałów dotarcia do klientów.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

NOWOŚCI - BONUSY

Wszyscy uczestnicy szkoleń otrzymają również:

przerwy kawowo herbaciane oraz lunch

materiały dodatkowe, wysyłane tuż po wydarzeniu dla utrwalenia zdobytej wiedzy

TERMINY I MIEJSCA SZKOLEŃ

5/04/2019

SZKOLENIE LINKEDIN

KRAKÓW

Piątek, 5 kwietnia

od 10:00 do 17:00


Lema 32, Siedziba Social Media Now


Cena: 750 zł + VAT (23%).

Zapisz się
Sprawdź agendę

12/04/2019

SZKOLENIE LINKEDIN

GDAŃSK

Piątek, 12 kwietnia

od 10:00 do 17:00



Cena: 750 zł + VAT (23%).

Zapisz się
Sprawdź agendę

15/04/2019

SZKOLENIE LINKEDIN

POZNAŃ

Poniedziałek, 15 kwietnia

od 10:00 do 17:00


Cena: 750zł + VAT (23%)

Zapisz się
Sprawdź agendę

Plan szkolenia

(10:00 - 17:00)

10:00 - 11.30 - Linkedin cele i możliwości

•Możliwości portalu,

•Rodzaje profili osobistych i firmowych,

•Narzędzia dostępne w ekosystemie Linkedin (Sales Navigator, LinkedIn Recruiter, SlideShere),

•Algorytm Linkedin.

11:30 - 11.45: przerwa kawowa

•Co robić, a czego unikać w działaniach na portalu,

•Sprawdzone formuły copywriterskie i tworzenia treści,

•Działania reklamowe na Linkedin,

•Praca na przykładach skutecznych działań w Polsce i zagranicą.

11:45 - 13.15: LinkedIn w praktyce

13:15 - 14:00 przerwa obiadowa

•Formy pozyskiwania wartościowych kontaktów,

•Działania w przypadku kryzysów wizerunkowych,

•Przykłady oraz darmowe narzędzia do wykorzystania w codzienności firmy.

14:00 - 15.30: Działania na LinkedIn, które realizują cele firmy.

15:30 - 15.45: przerwa kawowa

•Strategia działań dla promocji, sprzedaży, pozyskiwanie pracowników czy Employer Brandingu,

•Sposoby na mierzenie rezultatów,

•Narzędzia ułatwiające wdrożenie.

15:45 - 17:00: Plan działania dostosowany do celów biznesowych na Linkedin

KOSZT SZKOLENIA

W cenie szkolenie jednodniowe, certyfikat, komplet materiałów, obiad i przerwy kawowe!

750

ZŁ + VAT

wystawiamy faktury

Zapisz się na szkolenie

OPINIE UCZESTNIKÓW (więcej na FB >>)

Krzysztof Sobiecki

Piotr Fejdasz

"Zdecydowanie najlepsze Facebook-owe szkolenie ze wszystkich w jakich uczestniczyłem (a było ich już całkiem sporo i były naprawdę dobre). [...] "czytaj więcej >>

“Bardzo merytoryczne szkolenie, polecam ;)”

Paulina Górska

Justyna Surgał

“To co sie dzieje na tym szkoleniu to tylko Ty sam sie przekonasz! Czemu tak pisze? Bo to była mega wartosciowa wiedza zupelnie inne spojrzenie masz po tych [...]” czytaj więcej >>

“Dwudniowe szkolenie z Facebook PRO odbyłam w Krakowie.Jestem pod OGROMNYM wrażeniem jeśli chodzi o profesjonalizm, zaangażowanie. [...]” czytaj więcej >>

Magda Michnicka

Jakub Szlosek

“Z Social Media Now pierwszy raz do czynienia miałam na szkoleniu Facebook PRO z Piotrem. Było bardzo ciekawie, konkretnie i z dużą ilością wiedzy. [...]” czytaj więcej >>

“Bardzo merytoryczne szkolenie. świetnie przygotowany prowadzący, dużo konkretów i realnych, działających tipów. [...]” czytaj więcej >>

Jan Jankowski

Anna Kolecko

“Bardzo merytorycznie o mediach społecznościowych, a największa okejka za odpowiednich ludzi i pozytywne podejście :)” [...]” czytaj więcej >>

“Bardzo profesjonalne szkolenie, spora dawka wiedzy przekazana podczas części merytorycznej i warsztatowej, pokazująca szereg możliwości i zasady stosowania w praktyce” [...]" czytaj więcej >>

“Odbyłem szkolenie Facebook Pro w Toruniu w czerwcu. Powiem jedno: WOW. Te dwa dni pokazały mi co, jak i dlaczego. Dostałem to czego oczekiwałem. Ponieważ daleko mi do PRO, to mam co robić w najbliższych dniach – czyli testy, próby, zabawy w menadżerze reklam, ponowne przejrzenie tutoriali, zapoznanie się z nowymi apkami. Bardzo ważna sprawa – osoba Piotra – trudno mi przypomnieć sobie jakiekolwiek szkolenie po którym mógłbym prowadzącemu dać ocenę maksymalną – tutaj daję bez wahania. Naprawdę jestem pod wrażeniem jego wiedzy odnośnie FB ale i sposobu prowadzenia zajęć.”

Tomasz Zieliński

Dyrektor artystyczny, właściciel at Street Dance Academy

DARMOWE WSKAZÓWKI

1

?

Jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie na FB?

2

?

Messenger - najważniejsze narzędzie roku.

3

?

Facebook - skuteczne kampanie

4

?

Fanpage to za mało - znaczenie grup

5

?

LIVE wideo - klucz do bezpłatnego zasięgu

WEŹ UDZIAŁ W 2-DNIOWYM SZKOLENIU FACEBOOK PRO

Zapisz się na szkolenie
Sprawdź agendę

PROWADZĄCA

  • Angelika Chimkowska strateg social sellingu i budowania silnych marek.
  • Posiada ponad 15 - letnie doświadczenie managerskie w działach marketingu i sprzedaży. Pracowała dla wielu znanych marek i firm; m.in. PwC, Lyreco, Henkel, Nokia czy LGK.
  • Jest członkinią Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także zasiada w radzie programowej HR Executive Club przy PwC. Można ją spotkać na scenach m.in. Europejskiego Kongresu Gospodarczego, HR Summit Pulsu Biznesu, Social Media Week czy konferencji I Love Marketing.
  • Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in. magazynach i gazetach: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer+
  • Więcej na: https://chimkowska.com

Zapraszamy do obejrzenia 50 minutowego seminarium online, które poprowadziła Angelika Chimkowska:

KLIKNIJ I OBEJRZYJ

LICZBY Z KTÓRYCH JESTEŚMY DUMNI

Od 6 lat

Udoskonalane szkolenie

+ 4000

Uczestników

10

Średnia liczba osób w grupie

14

Miast do wyboru

+ 350

Świetnych opinii po szkoleniu

20

Osób w teamie Social Media Now

NASI KLIENCI

SALA SZKOLENIOWA

Sala szkoleniowa AIP Business Link. Wiele naszych szkoleń odbywa się właśnie w salach AIP BL. W pozostałych standard jest podobny.

1-dniowy kurs z LinkedIn


Chcę się zapisać >>

Social Media Now Piotr Chmielewski

ul.Sukiennicza 8/79, 31-069 Kraków

NIP: 521-325-37-79

5

?

LIVE wideo - klucz do bezpłatnego zasięgu.

  • Co zrobić, żeby skutecznie działać na Facebooku w tym roku? Koniecznie trzeba się zastanowić nad tym jakie transmisje na żywo organizować - nie „czy organizować?” tylko „jakie?”.
  • Facebook pisze, że transmisje na żywo mają mniej więcej 6 razy więcej komentarzy niż inne filmy. Chodzi w nich o to, żeby wywoływać wartościowe interakcje pomiędzy użytkownikami, zgodnie z nową polityką Facebooka, a transmisje na żywo właśnie takie interakcje generują. (…)
  • Można na przykład ogłosić konkurs podczas transmisji, można pokazać kulisy działania firmy albo tego co się w niej dzieje. (…)
  • Transmisja rozpoczęta za pomocą telefonu znienacka, rzadko kiedy będzie miała dużą oglądalność, mimo tego że FB powiadamia o tym, że ona się zaczęła. Więc trzeba jeszcze też wdrożyć odpowiednią procedurę rozkręcania tego LIVE’a, czyli na początek zrobić wydarzenie, później zrobić odpowiedni post z zapowiedzią (jest taki format do zapowiedzi LIVE’a) i po trzecie przeprowadzić go nie za pomocą telefonu czy kamery komputera, tylko za pomocą lepszego sprzętu i lepszego oprogramowania do transmisji na żywo.

2

?

Messenger - najważniejsze narzędzie roku.

  • Messenger może być rozwiązaniem większości problemów jakie mają administratorzy fanpage’y.
  • Jeżeli zgłaszamy problem z brakiem aktywności, twórzmy więcej takich postów, w których użytkownik w zamian za komentarz otrzymuje wiadomość z czymś co go interesuje. Czyli na przykład taki post, w którym będzie napisane „jeżeli nie czytałeś jeszcze naszego artykułu - skomentuj post i otrzymasz za chwilę wiadomość z linkiem” albo „jeżeli podobało Ci się to wideo - skomentuj i otrzymasz za chwilę link do nagrania numer 2, które jeszcze nie zostało opublikowane”.
  • Takie akcje mogą spowodować, że pod Twoimi postami będzie kilkadziesiąt lub nawet kilkaset komentarzy. Trzeba je jednak dobrze przemyśleć i nie nadużywać, muszą być wartościowe.
  • Teoretycznie można je opublikować zupełnie bezpłatnie (bez żadnych dodatkowych narzędzi), ale będzie to wtedy ręczna wysyłka. Łatwiej jest takie działania zautomatyzować.

1

?

Jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie na FB?

  • Mamy kolejny rok, w którym Facebook jest najskuteczniejszym narzędziem reklamowym w większości branż w Internecie, a jednocześnie kolejny rok, w którym wiele osób narzeka na spadające zasięgi i zaangażowanie na fanpage’ach.
  • W tym roku przynajmniej wiemy dlaczego. Na początku tego roku Mark Zuckerberg ogłosił, że Facebook zmienia swoją politykę, zmienia strategię i zamiast skupiać się na tym, żeby dostarczać wartościowe treści użytkownikom, będzie skupiał się na tym, żeby wywoływać między nimi wartościowe interakcje.
  • Problem w tym, że większość fanpage’y tych rekacji po prostu nie wywołuje, tylko publikuje posty informacyjne. Na szczęście mam 5 pomysłów co zrobić, żeby było lepiej.

4

?

Fanpage to za mało - znaczenie grup.

  • Algorytm Facebooka - i to jest ewidentne - faworyzuje grupy i wydarzenia, w pewnym sensie kosztem fanpage’y.
  • Na szkoleniach rozmawiamy o tym od dwóch lat, ale od kiedy Facebook oficjalnie to napisał, zachęcamy jeszcze bardziej: twórzcie grupy i wydarzenia, bo w tych miejscach użytkownicy publikują więcej komentarzy. (…)
  • Miałem przyjemność uczestniczyć w takim wydarzeniu, które było organizowane przez Facebooka w Londynie - Facebook Communities Summit - gdzie dowiedziałem się kogo Facebook uważa za twórców i moderatorów społeczności: tylko i wyłącznie osoby, które prowadzą grupy. (…)
  • Bardzo ważnym elementem w działaniach reklamowych jest także wymyślenie logiki kampanii - czyli tego, jakie będą jej poszczególne etapy.
  • Fanpage nadal jest najważniejszy, ale grupa może go świetnie wspierać, szczególnie jeżeli znamy jeszcze taki pomysł, sposób na to, żeby grupę rozpędzić. Wystarczy zrobić jedną prostą rzecz, żeby w Waszej grupie było najwięcej osób w branży.

3

?

Facebook - skuteczne kampanie.

  • Kampanie reklamowe na Facebooku to temat rzeka, podrzucę Wam kilka pomysłów.
  • Możecie w swoich działaniach wykorzystać np. „Oferty” - post, w którym użytkownik otrzyma maila od FB i powiadomienie po tym, jak przejdzie do strony.
  • „Filmy” - ale nie takie zwykłe filmy z linkiem, tylko takie gdzie jest dodatkowo przycisk i nagłówek kierujący do strony internetowej.
  • Bardzo ważnym elementem w działaniach reklamowych jest także wymyślenie logiki kampanii - czyli tego, jakie będą jej poszczególne etapy.
  • W większości Waszych branż, rozpocząłbym od zrobienia albo jakiegoś ruchomego posta albo posta, który nazywa się „Kolekcja”. Dlaczego? Bo jest to najbardziej przyciągający format w tej chwili.