5 dni szkoleń

z

SOCIAL MEDIA

WARSZAWA, 16-20.04.2018

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

5

DNI, SZKOLEŃ I PROWADZĄCYCH

IDEALNA OKAZJA, ŻEBY ZAKTUALIZOWAĆ INFORMACJE Z KILKU SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

OD FACEBOOKA, PRZEZ INSTAGRAM, SNAPCHAT, TWITTERA AŻ PO LINKEDIN.

KAŻDY Z TYCH SERWISÓW OFERUJE UNIKALNE MOŻLIWOŚCI I KAŻDY Z BIEGIEM CZASU SIĘ ZMIENIA. WARTO BYĆ NA BIEŻĄCO I KORZYSTAĆ Z NOWYCH ROZWIĄZAŃ.

Nie ma lepszego sposobu na poprawę efektów działań, niż szybka, intensywna wymiana doświadczeń z praktykami, którzy na co dzień testują najnowsze możliwości i rozwiązania wprowadzane przez wymienione platformy.


Szkolenia prowadzimy od 2012 roku. Być może mieliśmy już okazję spotkać się na wcześniejszych zajęciach. Wiemy jakie macie oczekiwania. Szkolenie musi być konkretne, rzeczowe, bez lania wody i nudnego przerzucania slajdów. Powinno inspirować oraz oferować wsparcie we wdrożeniu tego co omawiamy na zajęciach i dobre materiały szkoleniowe. Taki jest ten projekt.


Zapraszamy szczególnie:

  • Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
  • Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania w mediach społecznościowych.
  • Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z social media marketingiem, dla swoich klientów.

5 DNI SZKOLEŃ SOCIAL MEDIA POMOŻE WAM:

UPORZĄDKOWAĆ PLAN OBECNOŚCI W SERWISACH

TWORZYĆ LEPSZE TREŚCI

POPRAWIĆ EFEKTY DZIAŁAŃ PŁATNYCH

ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KONTAKTÓW, SPRZEDAŻ I INNE WSKAŹNIKI

16.04.2018

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

PIOTR CHMIELEWSKI

BOTY-ROBOTY, CZYLI REKLAMA W MESSENGERZE

PIOTR CHMIELEWSKI

Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://agencja.SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku. Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 500 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Co omówimy na zajęciach?

  • Jak zbierać grupę do której będzie można w przyszłości wysyłać "mailingi" przez Messengera.
  • Co i do kogo można oraz wolno wysyłać (polityka Facebooka kryje kilka niespodzianek).
  • Jak przypisywać odbiorcom dokładne zainteresowania i wysyłać im tylko to co faktycznie chcą dostawać.
  • Jak stworzyć facebookowego Bota i skąd nagle taki szał na ich tworzenie.
  • Gdzie i jak to wszystko ustawić?
  • Kiedy wystarczy program do reklamy w Messengerze, a kiedy jednak warto stworzyć coś od podstaw.

17.04.2018

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW

FACEBOOK ADS: SKUTECZNE TREŚCI I KAMPANIE

FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał „Księgę Adsów”, obecnie pracuje nad jej drugą, wielojęzyczną edycją. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
  • Porównanie silnych i słabych stron Facebooka w kontekście pozostałych mediów społecznościowych.
  • Prognozy na przyszłość.
  • Content wywołujący akcje.
  • Omówienie poszczególnych typów treści na Facebooku w kontekście zasięgu bezpłatnego i płatnego.
  • Zasięg bezpłatny.
  • Fakty, mity i znaczenie dla działań w biznesie i agencji.
  • Jak łączyć content na Facebooku z reklamą?
  • Bazy odbiorców oparte na danych prawdziwych zwolenników marki i klientów.
  • Kiedy używać w targetowaniu podobnych grup odbiorców? Na jakiej podstawie je tworzyć?
  • Gotowe strategie reklamowe – czyli kiedy promować, co, jak i za ile?
  • Sesja dodatkowych pytań i odpowiedzi.

Co omówimy na zajęciach?

17.04.2018

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

SZYMON MIERZWA

INSTAGRAM W MARKETINGU

SZYMON MIERZWA


Specjalista Social Media, Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Młody mężczyzna z pasją i wizją na siebie.Instagram, Facebook czy Snapchat to miejsca w których spędził niezliczoną ilość godzin testując ich możliwości. Tworzy swój własny wizerunek w Social Media. Jego treści przyciągają tysiące obserwatorów. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotow – trenerem biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy , Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego. Przemawiał na AGH w Krakowie oraz UP w Lublinie. Wierzy, że autentyczność jest niekwestionowanym numerem jeden w Internecie.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Co omówimy na zajęciach?

  • Instagram i Facebook to idealny związek – Dlaczego?
  • Masz kilka sekund, żeby zainteresować - BIO.
  • Olbrzymie zaangażowanie społeczności.
  • Jak je wykorzystać?
  • Robienie zdjęć i obróbka z poziomu telefonu.
  • Spójność to jeden z kluczowych elementów tej platformy.
  • Opisy do zdjęć, czyli tworzenie historii.
  • Instagram Storie’s i Live.
  • Jak wykorzystać w Twojej branży.
  • Manager Reklam – Czyli tworzenie dobrych kampanii na Instagramie.
  • Reklama w Instagram Storie’s – Zaangażuj w 15 sekund.
  • Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.
  • Jak współpracować z Influencerami? - Zbadaj Ich.
  • Case Study – Analiza Twojego profilu.

18.04.2018

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

DANIEL KĘDZIERSKI

FACEBOOK + FASTTONY

DANIEL KĘDZIERSKI

Daniel Kędzierski: CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

Kampanie reklamowe na Facebooku to przełożenie strategii reklamowej firmy na algorytmy wyszukujące potencjalnych klientów. Ale jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na warsztat, w którym bazując na moich doświadczeniach z ponad 4500 kampanii na Facebooku nauczę Cię jak projektować kampanie, które zwiększają świadomość marki, ruch na stronie, angażują, zachęcają klienta do kontaktu i co najważniejsze - sprzedają. W tym celu omówię i pokażę na przykładach efekty moich metod optymalizacji kampanii i nauczę wykorzystywać sprawdzone metody rozliczania kampanii i automatyzacji w pozyskiwaniu klientów. Szkolenie z budowania strategii opieram na narzędziu Ads manager, Power Editor, GetResponse, ClickMeeting i FastTony i inne.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Co omówimy na zajęciach?

19.04.2018

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

MONIKA CZAPLICKA

JAK ZWIĘKSZYĆ ZAANGAŻOWANIE, WYGRAĆ Z EDGE RANKIEM I CO PUBLIKOWAĆ?

MONIKA CZAPLICKA

Wobuzz – Monika „Kryzysowa Narzeczona” CzaplickaW branży online i social media od 2006 roku. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów.W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Co omówimy na zajęciach?

  • Co warto publikować na swoich profilach?
  • W jaki sposób angażować odbiorców?
  • Czym jest edge rank i na czym polega?
  • Czy da się prowadzić skuteczną komunikację bez reklam?
  • Jak mierzyć skuteczność komunikacji marki w social media?
  • Pomysły na posty.
  • Najpopularniejsze błędy administratorów.
  • Facebook Live dla każdego.

20.04.2018

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

MAGDALENA DANIŁOŚ

VIDEO W SOCIAL MEDIA

MAGDALENA DANIŁOŚ

Magdalena Daniłoś: CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Samsung, Bosch czy Viessmann. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowa na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej video marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.

Zarówno Facebook, jak i YouTube dają markom możliwość prowadzenia nie tylko komunikacji bezpłatnej w postaci video, ale także realizowania kampanii płatnych rozliczanych w modelu aukcyjnym. To oznacza, że po raz pierwszy od dziesiątek lat, małe i średnie firmy mają możliwość realizowania naprawdę ogromnych zasięgowo kampanii video w budżetach o wiele mniejszych niż te, do których przyzwyczaiła nas telewizja tradycyjna. To złamanie ogromnej bariery, która dzieliła marki z sektora MŚP od gigantów w wyścigu o uwagę klienta. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu ostatnich kilku lat, niewielkie firmy, czasem kilkuosobowe, przy pomocy skutecznych kampanii video marketingowych w serwisie YouTube osiągnęły spektakularny sukces komercyjny, rozrastając się do przedsiębiorstw wycenianych na wiele milionów marek.Aż 90% poskich marketerów, którzy realizowali dotychczas kampanie opartą o content video deklaruje, że będzie kontynuowało kampanię video marketingową w kolejnych 2 latach. Video staje się najważniejszą formą przekazu w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych każdej marki. Zmiany społeczne oraz postęp technologiczny sprawia, że z roku na rok ludzie coraz częściej konsumują treści w formie filmowej, za to czytaj coraz rzadziej. Liczby mówią same za siebie. Co czwarta osoba, która obejrzała video, szuka informacji na temat produktu czy usługi, której dotyczył film. Aż 12% osób kupuje produkt, który pojawił się w obejrzanej przez nie reklamie. Co więcej ponad 50% marketerów na całym świecie już dziś deklaruje, że video to typ działań marketingowych, w którym osiągają najlepszy ROI.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
ZOBACZ AGENDĘ
  • Tworzenie strategii video marketingowej.
  • Kampanie wizerunkowe wideo i kampanie sprzedażowe wideo.
  • Podstawy tworzenia treści video w serwisie Facebook.
  • Efekt wirusowości w działaniach Facebook Video.
  • Facebook Live – potęga narzędzia.
  • Optymalizacja konta marki na YT.
  • Kampania reklamowa w serwisie YouTube.
  • Zasady tworzenia kreacji dla kampanii reklamowych pre-roll.
  • Produkcja video przy niewielkich budżetach.
  • Video efemeryczne czyli „stories”.

Co omówimy na zajęciach?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

WARSZAWA, Trade Tower.

Ul. Chłodna 51


SZKOLENIA:

16.04 Boty Roboty, czyli reklama na Messengerze
17.04 Facebook ADS: Skuteczne treści i kampanie

17.04 Instagram w Marketingu

18.04 Facebook + FastTony

19.04 Jak zwiększyć zaangażowanie, wygrać z edge rankiem i co publikować?

20.04 Video marketing

MIEJSCE SPOTKAŃ

JAK DOTRZEĆ ?

ZAREJESTRUJ SIĘ

W CENIE SZKOLENIE STACJONARNE, NAGRANIA SEMINARIÓW ONLINE, SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA, CERTYFIKAT, DODATKOWE BONUSY OD PROWADZĄCYCH, WSPARCIE PO SZKOLENIU, LUNCH I PRZERWY KAWOWE!


WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ DOSTĘP DO SEMINARIÓW FACEBOOK PRO ORAZ DOSTĘP DO ZAMKNIĘTEJ GRUPY NA FB!

1 DZIEŃ

750zł + VAT

WYBIERZ

1335zł + VAT

2 DNI

WYBIERZ

OSZCZĘDZASZ 165zł + VAT

OSZCZĘDZASZ 395zł + VAT

1855zł + VAT

WYBIERZ

3 DNI

OSZCZĘDZASZ 690zł + VAT

2310zł + VAT

WYBIERZ

4 DNI

OSZCZĘDZASZ 1050zł + VAT

2700zł + VAT

WYBIERZ

5 DNI PEŁNY UDZIAŁ

WYPEŁNIJ FORMULARZ

SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.

Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych, mierzalnych efektów biznesowych.

BĄDŹMY W KONTAKCIE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ŚLEDŹ NAS W SOCIAL MEDIACH

Magdalena Mrózek 784 391 728

szkolenia@socialmedianow.pl

MASZ PYTANIA? NAPISZ DO NAS