5
DNI, SZKOLEŃ I PROWADZĄCYCH
IDEALNA OKAZJA, ŻEBY ZAKTUALIZOWAĆ INFORMACJE Z KILKU SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
OD FACEBOOKA, PRZEZ INSTAGRAM, SNAPCHAT, TWITTERA AŻ PO LINKEDIN.
KAŻDY Z TYCH SERWISÓW OFERUJE UNIKALNE MOŻLIWOŚCI I KAŻDY Z BIEGIEM CZASU SIĘ ZMIENIA. WARTO BYĆ NA BIEŻĄCO I KORZYSTAĆ Z NOWYCH ROZWIĄZAŃ.
Nie ma lepszego sposobu na poprawę efektów działań, niż szybka, intensywna wymiana doświadczeń z praktykami, którzy na co dzień testują najnowsze możliwości i rozwiązania wprowadzane przez wymienione platformy.
Szkolenia prowadzimy od 2012 roku. Być może mieliśmy już okazję spotkać się na wcześniejszych zajęciach. Wiemy jakie macie oczekiwania. Szkolenie musi być konkretne, rzeczowe, bez lania wody i nudnego przerzucania slajdów. Powinno inspirować oraz oferować wsparcie we wdrożeniu tego co omawiamy na zajęciach i dobre materiały szkoleniowe. Taki jest ten projekt.
Zapraszamy szczególnie:
5 DNI SZKOLEŃ SOCIAL MEDIA POMOŻE WAM:
UPORZĄDKOWAĆ PLAN OBECNOŚCI W SERWISACH
TWORZYĆ LEPSZE TREŚCI
POPRAWIĆ EFEKTY DZIAŁAŃ PŁATNYCH
ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KONTAKTÓW, SPRZEDAŻ I INNE WSKAŹNIKI
PIOTR CHMIELEWSKI
Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://agencja.SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku. Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 500 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.
Co omówimy na zajęciach?
17.04.2018
10:00-17:00
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
FACEBOOK ADS: SKUTECZNE TREŚCI I KAMPANIE
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał „Księgę Adsów”, obecnie pracuje nad jej drugą, wielojęzyczną edycją. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.
Co omówimy na zajęciach?
SZYMON MIERZWA
Specjalista Social Media, Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Młody mężczyzna z pasją i wizją na siebie.Instagram, Facebook czy Snapchat to miejsca w których spędził niezliczoną ilość godzin testując ich możliwości. Tworzy swój własny wizerunek w Social Media. Jego treści przyciągają tysiące obserwatorów. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotow – trenerem biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy , Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego. Przemawiał na AGH w Krakowie oraz UP w Lublinie. Wierzy, że autentyczność jest niekwestionowanym numerem jeden w Internecie.
Co omówimy na zajęciach?
DANIEL KĘDZIERSKI
Daniel Kędzierski: CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.
Kampanie reklamowe na Facebooku to przełożenie strategii reklamowej firmy na algorytmy wyszukujące potencjalnych klientów. Ale jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na warsztat, w którym bazując na moich doświadczeniach z ponad 4500 kampanii na Facebooku nauczę Cię jak projektować kampanie, które zwiększają świadomość marki, ruch na stronie, angażują, zachęcają klienta do kontaktu i co najważniejsze - sprzedają. W tym celu omówię i pokażę na przykładach efekty moich metod optymalizacji kampanii i nauczę wykorzystywać sprawdzone metody rozliczania kampanii i automatyzacji w pozyskiwaniu klientów. Szkolenie z budowania strategii opieram na narzędziu Ads manager, Power Editor, GetResponse, ClickMeeting i FastTony i inne.
Co omówimy na zajęciach?
19.04.2018
10:00-17:00
MONIKA CZAPLICKA
JAK ZWIĘKSZYĆ ZAANGAŻOWANIE, WYGRAĆ Z EDGE RANKIEM I CO PUBLIKOWAĆ?
MONIKA CZAPLICKA
Wobuzz – Monika „Kryzysowa Narzeczona” CzaplickaW branży online i social media od 2006 roku. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów.W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.
Co omówimy na zajęciach?
MAGDALENA DANIŁOŚ
Magdalena Daniłoś: CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Samsung, Bosch czy Viessmann. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowa na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej video marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.
Zarówno Facebook, jak i YouTube dają markom możliwość prowadzenia nie tylko komunikacji bezpłatnej w postaci video, ale także realizowania kampanii płatnych rozliczanych w modelu aukcyjnym. To oznacza, że po raz pierwszy od dziesiątek lat, małe i średnie firmy mają możliwość realizowania naprawdę ogromnych zasięgowo kampanii video w budżetach o wiele mniejszych niż te, do których przyzwyczaiła nas telewizja tradycyjna. To złamanie ogromnej bariery, która dzieliła marki z sektora MŚP od gigantów w wyścigu o uwagę klienta. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu ostatnich kilku lat, niewielkie firmy, czasem kilkuosobowe, przy pomocy skutecznych kampanii video marketingowych w serwisie YouTube osiągnęły spektakularny sukces komercyjny, rozrastając się do przedsiębiorstw wycenianych na wiele milionów marek.Aż 90% poskich marketerów, którzy realizowali dotychczas kampanie opartą o content video deklaruje, że będzie kontynuowało kampanię video marketingową w kolejnych 2 latach. Video staje się najważniejszą formą przekazu w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych każdej marki. Zmiany społeczne oraz postęp technologiczny sprawia, że z roku na rok ludzie coraz częściej konsumują treści w formie filmowej, za to czytaj coraz rzadziej. Liczby mówią same za siebie. Co czwarta osoba, która obejrzała video, szuka informacji na temat produktu czy usługi, której dotyczył film. Aż 12% osób kupuje produkt, który pojawił się w obejrzanej przez nie reklamie. Co więcej ponad 50% marketerów na całym świecie już dziś deklaruje, że video to typ działań marketingowych, w którym osiągają najlepszy ROI.
Co omówimy na zajęciach?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
WARSZAWA, Trade Tower.
Ul. Chłodna 51
SZKOLENIA:
16.04 Boty Roboty, czyli reklama na Messengerze
17.04 Facebook ADS: Skuteczne treści i kampanie
17.04 Instagram w Marketingu
18.04 Facebook + FastTony
19.04 Jak zwiększyć zaangażowanie, wygrać z edge rankiem i co publikować?
20.04 Video marketing
MIEJSCE SPOTKAŃ
ZAREJESTRUJ SIĘ
W CENIE SZKOLENIE STACJONARNE, NAGRANIA SEMINARIÓW ONLINE, SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA, CERTYFIKAT, DODATKOWE BONUSY OD PROWADZĄCYCH, WSPARCIE PO SZKOLENIU, LUNCH I PRZERWY KAWOWE!
WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ DOSTĘP DO SEMINARIÓW FACEBOOK PRO ORAZ DOSTĘP DO ZAMKNIĘTEJ GRUPY NA FB!
1 DZIEŃ
750zł + VAT
1335zł + VAT
2 DNI
OSZCZĘDZASZ 165zł + VAT
OSZCZĘDZASZ 395zł + VAT
1855zł + VAT
3 DNI
OSZCZĘDZASZ 690zł + VAT
2310zł + VAT
4 DNI
OSZCZĘDZASZ 1050zł + VAT
2700zł + VAT
5 DNI PEŁNY UDZIAŁ
WYPEŁNIJ FORMULARZ
SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.
Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych, mierzalnych efektów biznesowych.