#GenerativeAI w social mediach i marketingu
Weź udział w 2-godzinnym seminarium, 10 miast w całej Polsce, godz. 18-20
Zatrudnij AI w swojej firmie
ChatGPT-4? Wiadomo. Midjourney v5? Oczywiście.
Czy wiesz, że możesz wytrenować własny algorytm, który umieści Twój produkt w dowolnej scenerii, lokalizacji, kontekście?
Przeprowadzić „sesję zdjęciową” bez udziału osób „fotografowanych”?
Sklonować swój głos, stworzyć wiarygodne wideo-avatary albo po prostu edytować bez trudu zdjęcia i grafiki?
To jednak dopiero początek.
Prowadzi Piotr Chmielewski,
CEO Social Media Now
Jesteśmy świadkami eksplozji rozwiązań z obszaru #generativeAI,
które po prostu trzeba znać i wykorzystywać w social media marketingu!
SCAN ME
Jednocześnie jest ich tak dużo, że przebijanie się przez nie samodzielnie jest bardzo mozolne.
Spotkanie oszczędzi mnóstwo czasu na własny research i testy.
Lista narzędzi to za mało.
Pokażemy , które są kluczowe i dlaczego.
Na przykładach, po sprawdzeniu i przetestowaniu każdego.
Porozmawiamy o rozwiązaniach pozwalających na generowanie i edycję:
01
Obrazu
02
03
04
Wideo
Głosu
Tekstu
Z kilkudziesięciu narzędzi, wybraliśmy dla Was 20 najciekawszych.
Omówimy je podczas 2 godzinnego seminarium stacjonarnego – do wyboru aż 10 miast w całej Polsce.
Prowadzący - Piotr Chmielewski
Posiada ponad 10 lat doświadczenia z serwisami społecznościowymi, a także wieloletnią praktykę dydaktyczną. Gwarantuje to, że seminarium będzie merytoryczne, a wiedza przekazana w przystępny i ciekawy.
Zagadnieniami związanymi ze "sztuczną inteligencją" interesuje się od dłuższego czasu - posiada certyfikat Oxford Artificial Intelligence Programme, wydany przez Oxford University.
Założyciel Social Media Now - 30-osobowej agencji reklamowej prowadzącej działania dla marek z każdej branży i kategorii.
Social Media Now
Piotr Chmielewski
Terminy seminariów
Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.
Wszystkie seminaria odbywają się w godzinach 18-20.
Cena
Seminaria
Możliwość udziału w każdym z seminariów, w całej Polsce
Szczegółowa prezentacja ze spotkania
Dostęp do społeczności na Discordzie, w której poznasz inne osoby zainteresowane tematem
RABATY: Jeżeli chcesz otrzymać rabat, zachęć drugą osobę do wzięcia udziału: przy zgłoszeniu 2 osób oferujemy 10 procent rabatu, przy zgłoszeniu co najmniej 3 osób - 15 procent rabatu.
Płatności można dokonać również na podstawie FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl
Najczęstsze pytania:
1. Nie mogę zapłacić przelewem. Czy mogę opłacić szkolenie na podstawie faktury pro formy?
Tak, prosimy o przesłanie wiadomości wraz z danymi pod adres: szkolenia@socialmedianow.pl.
2. Jesteśmy jednostką, która jest zwolniona z VAT-u. Czy możemy otrzymać taką fakturę?
Tak, prosimy o przesłanie na maila szkolenia@socialmedianow.pl podstawy prawnej, wraz z danymi organizacji.
3. Zmieniły mi się plany, mam opłacone szkolenie. Co teraz?
Prosimy o informację na szkolenia@socialmedianow.pl - bezpłatnie przeniesiemy rezerwację.
4. Czy można skorzystać z dofinansowania na szkolenie?
Tak - prosimy o kontakt na adres: szkolenia@socialmedianow.pl lub biuro@cwb-incom.eu
Jesteśmy też wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych http://bit.ly/wpisani.
Masz pytania?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Social Media Now. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych.
Skontaktuj się z Martyną:
szkolenia@socialmedianow.pl
tel: 880 891 345
ul. Sukiennicza 8/79, 31-069 Kraków
NIP: 521-325-37-79
Social Media Now Piotr Chmielewski
Klub Social Media Community to jedna
z niewielu propozycji tego typu, która nie ogranicza się do materiałów edukacyjnych, ale oferuje też kontakt 1:1. Nie ma to jak kontakt bezpośredni i rozmowa (np. na Zoomie) z osobą, która może pomóc w codziennej pracy!
Kurs będzie trwał 4 tygodnie. Startujemy już 28.04, potem co tydzień będziemy udostępniać kolejne materiały.
Po każdym tygodniu odbędzie się sesja Q&A online z prowadzącym (godzinne spotkania na Zoomie), który odpowie na pytania i przeanalizuje wykonane zadania.
Następnie, po zakończeniu spotkania online, udostępnimy materiały na kolejny tydzień.
"Efektywny Design - jak to robić w social mediach" to kurs, który pomoże Ci w pracy w digitalu. To ok. 4h merytorycznej wiedzy oraz spotkania online. Taka formuła zapewnia kontakt z prowadzącym i daje większą motywację do działania i wdrażania wiedzy.
Przykładowa lekcja
Czym wyróżnia się Klub?
01.
Przede wszystkim połączeniem materiałów edukacyjnych z indywidualnym doradztwem. A także stawianiem na jakość, nie na ilość materiałów. Oraz bardzo przystępną ceną.
02.
Jak można się zapisać?
Można to zrobić przez system Facebooka, tutaj >>> Warto zapisać się z poziomu przeglądarki (na laptopie lub telefonie), ponieważ przy zapisie przez aplikację, Apple i Google naliczają 30 proc. prowizji.
03.
Czemu zapisy są przez Facebooka?
Dzięki temu każda osoba otrzymuje odznakę Patrona na fanpage'u Social Media Now i jest automatycznie dołączana do grupy dla członków Klubu. Uzyskujemy też możliwość publikowania dodatkowych postów, skierowanych wyłącznie do Patronów.
Jak wygląda platforma i grupa?
Platforma to miejsce publikacji materiałów wideo. W każdym miesiącu znajdziecie nowe nagranie - szkolenie. Dołączając do Klubu, od razu otrzymujesz dostęp do wszystkich dotychczasowych nagrań.
Tematyka będzie dotyczyła szeroko pojętego marketingu internetowego.
Szkolenia przygotowali już między innymi: Paweł Tkaczyk, Janina Bąk, Olimpia Jenczek, Marta Cwalina. Pomogą Ci w budowaniu marki, skutecznej promocji i mierzeniu działań w social media. A przede wszystkim ułatwią przełożenie ich na efekty, których oczekujesz.
Na platformie znajdziecie też ważne linki, w tym link do grupy Klubu SMC.
Social Media Community to także wyjątkowa grupa na Facebooku. W grupie będziemy:
1. Rezerwować terminy indywidualnych konsultacji z ekspertami Social Media Now, dotyczących działań na Facebooku & Instagramie.
2. Informować Was o książkach, magazynach, biletach dostępnych dla członków Klubu.
3. Odpowiadać na Wasze pytania, konsultować z Wami nasze nowe inicjatywy.
I po prostu rozmawiać, poznawać się lepiej.