Szkolenie Facebook PRO
2 dni, 10 miast, świetne opinie
Dlaczego szkolenie
„FACEBOOK PRO - Edycja 2018”
+ Dodatkowo nowość:
Boty i reklama w Messengerze
Spadające zasięgi, małe zaangażowanie fanów, kampanie reklamowe które w niewielkim stopniu przekładają się na efekty. To powszechne problemy, które rozwiązujemy podczas szkolenia.
Nie wystarczy zapisać się na jakiekolwiek kurs z Facebooka. Mnóstwo firm prowadzi strony na Facebooku, ale mają poczucie, że inwestycja ich czasu i pieniędzy nie jest opłacalna. Tylko szkolenie z najwyższej półki, prowadzone i udoskonalane już od ponad 5 lat daje pewność poprawy wyników.
Na wielu stronach fanów jest mało, a jeśli nawet są, to sprawiają wrażenie uśpionych – rzadko cokolwiek komentują bądź lubią, niechętnie wchodzą w interakcje ze stroną, nie mówiąc już o kupowaniu czegokolwiek.
To szkolenie dla osób, które oczekują czegoś więcej, niż podstawowe informacje, oczekują lepszych efektów biznesowych, lepszego zwrotu z inwestycji w działania na Facebooku.
Podzielimy się praktycznymi doświadczeniami, które zbieramy od 2007 roku i będziemy pracować nad tym, co jest realne:
+ Dodatkowo nowość:
Boty i reklama w Messengerze
Dla kogo
Zapraszamy szczególnie:
Jaka jest inna opcja?
Jeśli jesteś osobą bardzo zaawansowaną - prowadzisz na co dzień kilka(naście) stron na FB, testujesz od dawna absolutnie każdą opcję reklamową Facebooka i jesteś na bieżąco ze wszystkimi nowościami, lepszym rozwiązaniem dla Ciebie będą warsztaty. Na szkoleniu nadal się zainspirujesz, dostaniesz sporo pomysłów i wskazówek, poznasz nowości. Niewykluczone, że pewna część materiału będzie Ci jednak znana.
ZOBACZ PIERWSZY ODCINEK - PYTANIA I ODPOWIEDZI
prowadzone przez Piotra Chmielewskiego
NOWOŚĆ - BONUSY
Wszyscy uczestnicy szkoleń otrzymają również:
Dostęp do najnowszych nagrań wideo
(kilkanaście godzin - najwięcej na rynku)
Można je również wykupić w cenie 795 zł tutaj. Uczestnicy szkolenia otrzymują bezpłatnie. Dostęp jest BEZTERMINOWY. Stopniowo pojawiają się tam także nowe nagrania.
Jest tam już ponad dwa tysiące osób. Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi. Codziennie pojawiają się nowe dyskusje i odpowiedzi. Tam pomagamy - bezterminowe WSPARCIE po szkoleniu.
Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
Terminy i miejsca
Szkolenia Facebook Ads odbywają się w godzinach 10-17.
Koszt szkolenia z FB
1397
ZŁ + VAT.
Wystawiamy faktury
W cenie szkolenie stacjonarne, certyfikat, nagrania seminariów online, szczegółowa prezentacja ze szkolenia, obiad i przerwy kawowe!
Opinie uczestników (więcej na FB >>>)
1
WSKAZÓWKA
Jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie na FB?
Mamy kolejny rok, w którym Facebook jest najskuteczniejszym narzędziem reklamowym w większości branż w Internecie, a jednocześnie kolejny rok, w którym wiele osób narzeka na spadające zasięgi i zaangażowanie na fanpage’ach.
W tym roku przynajmniej wiemy dlaczego. Na początku tego roku Mark Zuckerberg ogłosił, że Facebook zmienia swoją politykę, zmienia strategię i zamiast skupiać się na tym, żeby dostarczać wartościowe treści użytkownikom, będzie skupiał się na tym, żeby wywoływać między nimi wartościowe interakcje.
Problem w tym, że większość fanpage’y tych rekacji po prostu nie wywołuje, tylko publikuje posty informacyjne. Na szczęście mam 5 pomysłów co zrobić, żeby było lepiej.
2
WSKAZÓWKA
Messenger - najważniejsze narzędzie roku.
Messenger może być rozwiązaniem większości problemów jakie mają administratorzy fanpage’y.
Jeżeli zgłaszamy problem z brakiem aktywności, twórzmy więcej takich postów, w których użytkownik w zamian za komentarz otrzymuje wiadomość z czymś co go interesuje. Czyli na przykład taki post, w którym będzie napisane „jeżeli nie czytałeś jeszcze naszego artykułu - skomentuj post i otrzymasz za chwilę wiadomość z linkiem” albo „jeżeli podobało Ci się to wideo - skomentuj i otrzymasz za chwilę link do nagrania numer 2, które jeszcze nie zostało opublikowane”.
Takie akcje mogą spowodować, że pod Twoimi postami będzie kilkadziesiąt lub nawet kilkaset komentarzy. Trzeba je jednak dobrze przemyśleć i nie nadużywać, muszą być wartościowe.
Teoretycznie można je opublikować zupełnie bezpłatnie (bez żadnych dodatkowych narzędzi), ale będzie to wtedy ręczna wysyłka. Łatwiej jest takie działania zautomatyzować.
3
WSKAZÓWKA
Facebook - skuteczne kampanie
Kampanie reklamowe na Facebooku to temat rzeka, podrzucę Wam kilka pomysłów.
Możecie w swoich działaniach wykorzystać np. „Oferty” - post, w którym użytkownik otrzyma maila od FB i powiadomienie po tym, jak przejdzie do strony.
„Filmy” - ale nie takie zwykłe filmy z linkiem, tylko takie gdzie jest dodatkowo przycisk i nagłówek kierujący do strony internetowej.
Bardzo ważnym elementem w działaniach reklamowych jest także wymyślenie logiki kampanii - czyli tego, jakie będą jej poszczególne etapy.
W większości Waszych branż, rozpocząłbym od zrobienia albo jakiegoś ruchomego posta albo posta, który nazywa się „Kolekcja”. Dlaczego? Bo jest to najbardziej przyciągający format w tej chwili.
4
WSKAZÓWKA
Fanpage to za mało - znaczenie grup
Algorytm Facebooka - i to jest ewidentne - faworyzuje grupy i wydarzenia, w pewnym sensie kosztem fanpage’y.
Na szkoleniach rozmawiamy o tym od dwóch lat, ale od kiedy Facebook oficjalnie to napisał, zachęcamy jeszcze bardziej: twórzcie grupy i wydarzenia, bo w tych miejscach użytkownicy publikują więcej komentarzy. (…)
Miałem przyjemność uczestniczyć w takim wydarzeniu, które było organizowane przez Facebooka w Londynie - Facebook Communities Summit - gdzie dowiedziałem się kogo Facebook uważa za twórców i moderatorów społeczności: tylko i wyłącznie osoby, które prowadzą grupy. (…)
Fanpage nadal jest najważniejszy, ale grupa może go świetnie wspierać, szczególnie jeżeli znamy jeszcze taki pomysł, sposób na to, żeby grupę rozpędzić. Wystarczy zrobić jedną prostą rzecz, żeby w Waszej grupie było najwięcej osób w branży.
5
WSKAZÓWKA
LIVE wideo - klucz do bezpłatnego zasięgu
Co zrobić, żeby skutecznie działać na Facebooku w tym roku? Koniecznie trzeba się zastanowić nad tym jakie transmisje na żywo organizować - nie „czy organizować?” tylko „jakie?”.
Facebook pisze, że transmisje na żywo mają mniej więcej 6 razy więcej komentarzy niż inne filmy. Chodzi w nich o to, żeby wywoływać wartościowe interakcje pomiędzy użytkownikami, zgodnie z nową polityką Facebooka, a transmisje na żywo właśnie takie interakcje generują. (…)
Można na przykład ogłosić konkurs podczas transmisji, można pokazać kulisy działania firmy albo tego co się w niej dzieje. (…)
Transmisja rozpoczęta za pomocą telefonu znienacka, rzadko kiedy będzie miała dużą oglądalność, mimo tego że FB powiadamia o tym, że ona się zaczęła. Więc trzeba jeszcze też wdrożyć odpowiednią procedurę rozkręcania tego LIVE’a, czyli na początek zrobić wydarzenie, później zrobić odpowiedni post z zapowiedzią (jest taki format do zapowiedzi LIVE’a) i po trzecie przeprowadzić go nie za pomocą telefonu czy kamery komputera, tylko za pomocą lepszego sprzętu i lepszego oprogramowania do transmisji na żywo.
Terminy i miejsca szkoleń
Szkolenia Facebook Ads odbywają się w godzinach 10-17.
Koszt szkolenia z FB
1397
ZŁ + VAT.
Wystawiamy faktury
W cenie szkolenie stacjonarne, certyfikat, nagrania seminariów online, szczegółowa prezentacja ze szkolenia, obiad i przerwy kawowe!
Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie.
Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób.
Jako jeden z nielicznych w Polsce, posiada oba oficjalne facebookowe Certyfikaty potwierdzające kompetencje: "Facebook Certified Planning Professional" i "Facebook Certified Buying Professional".
Ma ogromne doświadczenie dydaktyczne, będące efektem 8 lat pracy szkoleniowej. Potrafi prowadzić zajęcia w sposób ciekawy, atrakcyjny dla Uczestników i - przede wszystkim - skuteczny.
Piotr: gotowi na najdłuższy post w historii FB? ;) Nie może być krótki, bo napiszę czego DOKŁADNIE nauczycie się na...
Opublikowany przez Social Media Now - merytorycznie o mediach społecznościowych na 15 czerwca 2017
Piotr o szkoleniu:
Sala szkoleniowa
Sala szkoleniowa AIP Business Link. Wiele naszych szkoleń odbywa się właśnie w salach AIP BL. W pozostałych standard jest podobny.
+ Dodatkowo nowość:
Boty i reklama w Messengerze
Social Media Now Piotr Chmielewski
ul.Sukiennicza 8/79, 31-069 Kraków
NIP: 521-325-37-79