CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
ZAPISZ SIĘ
FAQ
KONTAKT

Pytania? Napisz:

szkolenia@socialmedianow.pl

Instagram w marketingu

1-dniowe szkolenie Instagram w marketingu, prowadzone przez Szymona Mierzwę

Instagram w marketingu

AGENDA SZKOLENIA

Rewelacyjnie oceniane szkolenie z IG

AGENDA

INSTAGRAM TO PLATFORMA IG OFERUJE UNIKALNE MOŻLIWOŚCI. TRZEBA TYLKO ODPOWIEDNIO JE WYKORZYSTAĆ:

Spójnej komunikacji z obserwatorami


OPISY, HASHTAGI - co najlepiej działa na społeczność instagrama


Jak zbudować stałą relację z obserwatorami


KAMPANIE, REKLAMY I APLIKACJE - jak tworzyć.


I wiele więcej...

KOGO ZAPRASZAMY?

Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.


Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania w mediach społecznościowych.


Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z social media marketingiem, dla swoich klientów.


CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

AGENDA SZKOLENIA

WPROWADZENIE DO INSTAGRAMA

:Konto firmowe, a osobiste: jaka jest różnica?Dlaczego Instagram, a nie Snapchat?Kim jest Polski użytkownik Instagrama?Zalety konta firmowego Instagram.Facebook to idealny związek.

Jak stworzyć przyciągające BIO?Statystki grupy odbiorczej na Instagramie.WARSZTAT - Jak robić dobre zdjęcia na instagram?Filtry nie są Ci potrzebne – obróbka zdjęć.Publikowanie postów w dobrym czasie: Aplikacja Iconosquare.Repost, czyli udostępnianie postów.Jakość czy ilość – ile postów dodawać.

BIO, STATYSTKI I ZDJĘCIA

MODUŁ 1

MODUŁ 2

OPISY, HASHTAGI I KONKURSY

Opisy do zdjęć czyli tworzenie historii - ludzie naprawdę czytają. Hashtagi darmowy sposób na targetowanie.KONKURSY w Twojej branży co się sprawdza?WARSZTAT - przygotowanie konkursu dla Twojej społeczności.

Budowanie relacji z odbiorcami – sposoby i style komunikowania się.Zaufanie – czyli kiedy Twój fan staje się klientem?Autentyczność – czyli pokazywanie tego co dzieje się za kulisami.WARSZTAT - Jak tworzyć dobry content w Instagram Stories.Instagram LIVE – czego potrzebujesz?Jak współpracować z influencerami? - Zbadaj ich.

RELACJA, STORIES i LIVE-y

MODUŁ 3

MODUŁ 4

REKLAMA I APLIKACJE:

Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.Promowanie postów na Instagramie.Manager reklam – czyli tworzenie dobrych kampanii na Instagramie.Reklama w Instagram Stories – Zaangażuj w 15 sekund.Aplikacje od Instagrama – w jaki sposób nam pomagają?Inne aplikacje, które pomogą Ci w tworzeniu contentu.Czy wolno i czy warto wykorzystywać boty na Instagramie?

MODUŁ 5

PROWADZĄCY

SZYMON MIERZWA

Jestem Specjalistą Social Media. Tworzę wizerunki firm, marek i ludzi w internecie. Jestem właścicielem agencji Socialbrand.pl, która obsługiwała m. in. Diverse System, Ultramaszyna i Solartime.


Spędziłem niezliczoną ilość godzin na testowaniu możliwości facebooka i instagrama. Na Instagramie zbudowałem ponad 21 tysięczną społeczność.


Pracowałem m. in. z Maciejem Orłosiem – Dziennikarzem Nowych Mediów, Sebastianem Kotowem – Trenerem Biznesowym i współautorem książek z Brianem Tracy, Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami.


Szkoliłem z Social Media takie firmy: TVN, Ceneo, Polsat, Apart i wiele innych. Z agencją Social Media Now współpracuję od Października 2017 roku. W tym czasie przeszkoliłem już ponad 150 firm.

Dlaczego Instagram Stories są takie ważne?

Instagram Storie’s to 15 sekundowe relacje wideo nagrywane w formacie pionowym - znikają po 24h,


Kiedy ta funkcja wystartowała wciągu 6 miesięcy zebrała 150 milionów użytkowników, to tyle ile Snapchat w ciągu 6 lat.


W Polsce mamy już ponad 7 mln użytkowników Instagrama i ta liczba ciągle rośnie, 85 % z nich ogląda relacje i większość osób z dźwiękiem.


Nie możesz, musisz to wykorzystać. O tym, że Social Media to ludzie, nie muszę wspominać. Dlatego pokazuj kulisy, angażuj ankietami, pytaj swoich odbiorców o zdanie.

Jeżeli wstydzisz się bezpośrednio mówić do telefonu - po prostu pokazuj lub twórz ładne grafiki bądź zdjęcia, które również możesz umieszczać w relacjach.


Taka ciekawostka, jedna z blogerek Mamaginekolog dzięki samym Instagram Storie’s zebrała ponad 1 200 000 zł na WOŚP. Na szkoleniu omówimy wszystkie funkcje Instagram Storie’s, będziesz wiedział, co i jak nagrywać.Zaangażujesz swoją społeczność do zakupu Twoich produktów czy usług.

Dlaczego warto budować relacje ze swoimi odbiorcami?

Po pierwsze, kupujemy od tych, których lubimy. Z przeprowadzonych badań wynika, że 76% ludzi poleca marki, z którymi weszły w pozytywne interakcje.


Wyobraź sobie, że w kilka sekund możesz podziękować swojemu potencjalnemu klientowi, za to, że zaczął Cię obserwować. To na prawdę działa!


Biorąc pod uwagę, że działasz w branży, gdzie konkurencja jest duża - tym zdecydowanie się wyróżnisz.


Jesteśmy w stanie wydać więcej, jeżeli zostaniemy dobrze i szybko obsłużeni w Social Media.


Dlatego odpowiadaj, jak najszybciej na wszystkie komentarze i wiadomości, które otrzymujesz. Pozyskanie nowego klienta jest dużo droższe niż utrzymanie stałego.


Obserwatorzy uwielbiają podejmować razem z Tobą decyzje - dlatego jeżeli masz jakieś wątpliwości, co do produktu czy usługi to wykorzystaj ankietę czy pytanie w Instagram Storie’s

Nowi obserwatorzy na Instagramie

To co teraz powiem może być dla Ciebie szokiem: to nie hashtagi i zdjęcia decydują o tym, jak szybko pozyskujesz obserwatorów na Instagramie.


Mój profil posiada 25 tys obserwujących. To bardzo aktywne i zaangażowane osoby. Co ciekawe, ze statystyk wynika, że z dodawanych zdjęć przybyło tylko...487 osób, w ostatnich dwóch latach. To zaledwie 2 %.


To skąd Ci obserwatorzy? Z interakcji, kampanii reklamowej lub od innych profili.



Nauczę Cię na szkoleniu, w jaki sposób pozyskać taka ilość jaka potrzebujesz, a później przekonać ich do Twojego produktu.


Najskuteczniejszym sposobem ich jest reklama w Instagram Stories. Niezależnie od liczby odbiorców, którzy teraz śledzą Twój profil, możesz użyć opcji swipe up. To właśnie dzięki niej, możesz zdobyć mnóstwo nowych osób, z dobrej grupy docelowej.


Tego i wielu innych rzeczy nauczę Cię na szkoleniu Instagram w Marketingu w Twoim mieście.

SZKOLENIE FB ADS - OPINIE UCZESTNIKÓW (więcej na FB >>)

Krzysztof Sobiecki

Piotr Fejdasz

"Zdecydowanie najlepsze Facebook-owe szkolenie ze wszystkich w jakich uczestniczyłem (a było ich już całkiem sporo i były naprawdę dobre). [...] "czytaj więcej >>

“Bardzo merytoryczne szkolenie, polecam ;)”

“Odbyłem szkolenie Facebook Pro w Toruniu w czerwcu. Powiem jedno: WOW. Te dwa dni pokazały mi co, jak i dlaczego. Dostałem to czego oczekiwałem. Ponieważ daleko mi do PRO, to mam co robić w najbliższych dniach – czyli testy, próby, zabawy w menadżerze reklam, ponowne przejrzenie tutoriali, zapoznanie się z nowymi apkami. Bardzo ważna sprawa – osoba Piotra – trudno mi przypomnieć sobie jakiekolwiek szkolenie po którym mógłbym prowadzącemu dać ocenę maksymalną – tutaj daję bez wahania. Naprawdę jestem pod wrażeniem jego wiedzy odnośnie FB ale i sposobu prowadzenia zajęć.”

Tomasz Zieliński

Dyrektor artystyczny, właściciel at Street Dance Academy

DARMOWE WSKAZÓWKI

1

?

Jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie na FB?

2

?

Messenger - najważniejsze narzędzie roku.

3

?

Facebook - skuteczne kampanie

4

?

Fanpage to za mało - znaczenie grup

5

?

LIVE wideo - klucz do bezpłatnego zasięgu

WEŹ UDZIAŁ W 2-DNIOWYM SZKOLENIU FACEBOOK PRO

Zapisz się na szkolenie
Sprawdź agendę

KOSZT SZKOLENIA: 750zł + VAT

TERMINY I MIEJSCA SZKOLEŃ

23/08/2019

SZKOLENIE INSTAGRAM W MARKETINGU

WARSZAWA

Piątek, 23 sierpnia, od 10:00 do 17:00




Cena: 750 zł + VAT (23%).

Zapisz się
Sprawdź agendę

4/10/2019

SZKOLENIE INSTAGRAM W MARKETINGU

KRAKÓW

Piątek, 4 października, od 9:00 do 16:00


ul. Lema 32/54, siedziba Social Media Now


Cena: 750 zł + VAT (23%).

Zapisz się
Sprawdź agendę

CENA ZAWIERA:


1) Szkolenie stacjonarne,


2) Przerwy kawowo-herbaciane oraz lunch,


3) Szczegółową prezentację ze szkolenia,


4) 45- minutowy webinar podsumowujący szkolenie.


5) nagranie "Manager reklam dla Instagrama"


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

6) specjalna grupa dla uczestników szkolenia


7) 1h indywidualnych konsultacji


8) spis przydatnych linków


JAK WYGLĄDA PLATFORMA

CHCĘ DOŁĄCZYĆ DO KURSU!
FAQ: najczęściej zadawane pytania

58 lekcji video, pełnych konkretów i jasnych instrukcji (5-15min jedna lekcja)

✓ X plików pdf ze spisanymi najważniejszymi treściami

✓ 24 checklisty z listą konkretnych kroków do wykonania

✓ wiele przydatnych bonusów, które pozwolą Ci działać sprawniej i osiągać konkretne cele. To niektóre z nich:• kalkulator w Excelu, który pozwoli Ci prawidłowo wycenić produkty• arkusz, który pomoże Ci oszacować koszty i panować nad nimi na każdym etapie• przykładowe szablony strony “o nas”, które pomogą Ci zdefiniować charakter marki• harmonogram prac, dzięki któremu będziesz działać sprawnie i systematycznie• gotowy szkic ankiety, która pozwoli Ci ocenić zainteresowanie produktem• baza kontaktów – adresy sprawdzonych hurtowni i producentów materiałów, dodatków, opakowań, szwalni, z której usług korzystamy, usługodawców, z którymi współpracujemy i tak dalej + namiary na przydatne oprogramowanie czy aplikacje• instrukcję budowy strony lądowania, która pozwoli Ci wykorzystać moc listy mailingowej i sprawi, że pod Twoim sklepem ustawi się wirtualna kolejka klientów, wyczekująca Twoich produktów jeszcze przed startem✓ dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, w której będę odpowiadać na pytania i wspierać Cię przez cały czas trwania kursu

Nie mam dużego budżetu na reklamy, czy to kurs dla mnie?

Nie mam dużego budżetu na reklamy, czy to kurs dla mnie?

Dopiero szukam pomysłu na swój fanpage, czy to kurs dla mnie?

Czy otrzymam fakturę VAT?

LICZBY Z KTÓRYCH JESTEŚMY DUMNI

Od 6 lat

Udoskonalane szkolenie

+ 4000

Uczestników

10

Średnia liczba osób w grupie

14

Miast do wyboru

+ 350

Świetnych opinii po szkoleniu

20

Osób w teamie Social Media Now

NASI KLIENCI

SALA SZKOLENIOWA

Sala szkoleniowa AIP Business Link. Wiele naszych szkoleń odbywa się właśnie w salach AIP BL. W pozostałych standard jest podobny.

1-dniowy kurs instagram w marketingu.

Chcę się zapisać >>

BĄDŹMY W KONTAKCIE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ŚLEDŹ NAS W SOCIAL MEDIACH

Patrycja Cheba 507 074 220

Magdalena Mrózek 784 391 728

szkolenia@socialmedianow.pl

MASZ PYTANIA? NAPISZ:

Zobacz profil na LinkedIn:

http://bit.ly/MagdalenaMrozek-LinkedIn

Social Media Now Piotr Chmielewski

ul.Sukiennicza 8/79, 31-069 Kraków

NIP: 521-325-37-79

2

?

Messenger - najważniejsze narzędzie roku.

  • Messenger może być rozwiązaniem większości problemów jakie mają administratorzy fanpage’y.
  • Jeżeli zgłaszamy problem z brakiem aktywności, twórzmy więcej takich postów, w których użytkownik w zamian za komentarz otrzymuje wiadomość z czymś co go interesuje. Czyli na przykład taki post, w którym będzie napisane „jeżeli nie czytałeś jeszcze naszego artykułu - skomentuj post i otrzymasz za chwilę wiadomość z linkiem” albo „jeżeli podobało Ci się to wideo - skomentuj i otrzymasz za chwilę link do nagrania numer 2, które jeszcze nie zostało opublikowane”.
  • Takie akcje mogą spowodować, że pod Twoimi postami będzie kilkadziesiąt lub nawet kilkaset komentarzy. Trzeba je jednak dobrze przemyśleć i nie nadużywać, muszą być wartościowe.
  • Teoretycznie można je opublikować zupełnie bezpłatnie (bez żadnych dodatkowych narzędzi), ale będzie to wtedy ręczna wysyłka. Łatwiej jest takie działania zautomatyzować.

5

?

LIVE wideo - klucz do bezpłatnego zasięgu.

  • Co zrobić, żeby skutecznie działać na Facebooku w tym roku? Koniecznie trzeba się zastanowić nad tym jakie transmisje na żywo organizować - nie „czy organizować?” tylko „jakie?”.
  • Facebook pisze, że transmisje na żywo mają mniej więcej 6 razy więcej komentarzy niż inne filmy. Chodzi w nich o to, żeby wywoływać wartościowe interakcje pomiędzy użytkownikami, zgodnie z nową polityką Facebooka, a transmisje na żywo właśnie takie interakcje generują. (…)
  • Można na przykład ogłosić konkurs podczas transmisji, można pokazać kulisy działania firmy albo tego co się w niej dzieje. (…)
  • Transmisja rozpoczęta za pomocą telefonu znienacka, rzadko kiedy będzie miała dużą oglądalność, mimo tego że FB powiadamia o tym, że ona się zaczęła. Więc trzeba jeszcze też wdrożyć odpowiednią procedurę rozkręcania tego LIVE’a, czyli na początek zrobić wydarzenie, później zrobić odpowiedni post z zapowiedzią (jest taki format do zapowiedzi LIVE’a) i po trzecie przeprowadzić go nie za pomocą telefonu czy kamery komputera, tylko za pomocą lepszego sprzętu i lepszego oprogramowania do transmisji na żywo.

1

?

Jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie na FB?

  • Mamy kolejny rok, w którym Facebook jest najskuteczniejszym narzędziem reklamowym w większości branż w Internecie, a jednocześnie kolejny rok, w którym wiele osób narzeka na spadające zasięgi i zaangażowanie na fanpage’ach.
  • W tym roku przynajmniej wiemy dlaczego. Na początku tego roku Mark Zuckerberg ogłosił, że Facebook zmienia swoją politykę, zmienia strategię i zamiast skupiać się na tym, żeby dostarczać wartościowe treści użytkownikom, będzie skupiał się na tym, żeby wywoływać między nimi wartościowe interakcje.
  • Problem w tym, że większość fanpage’y tych rekacji po prostu nie wywołuje, tylko publikuje posty informacyjne. Na szczęście mam 5 pomysłów co zrobić, żeby było lepiej.

3

?

Facebook - skuteczne kampanie.

  • Kampanie reklamowe na Facebooku to temat rzeka, podrzucę Wam kilka pomysłów.
  • Możecie w swoich działaniach wykorzystać np. „Oferty” - post, w którym użytkownik otrzyma maila od FB i powiadomienie po tym, jak przejdzie do strony.
  • „Filmy” - ale nie takie zwykłe filmy z linkiem, tylko takie gdzie jest dodatkowo przycisk i nagłówek kierujący do strony internetowej.
  • Bardzo ważnym elementem w działaniach reklamowych jest także wymyślenie logiki kampanii - czyli tego, jakie będą jej poszczególne etapy.
  • W większości Waszych branż, rozpocząłbym od zrobienia albo jakiegoś ruchomego posta albo posta, który nazywa się „Kolekcja”. Dlaczego? Bo jest to najbardziej przyciągający format w tej chwili.

4

?

Fanpage to za mało - znaczenie grup.

  • Algorytm Facebooka - i to jest ewidentne - faworyzuje grupy i wydarzenia, w pewnym sensie kosztem fanpage’y.
  • Na szkoleniach rozmawiamy o tym od dwóch lat, ale od kiedy Facebook oficjalnie to napisał, zachęcamy jeszcze bardziej: twórzcie grupy i wydarzenia, bo w tych miejscach użytkownicy publikują więcej komentarzy. (…)
  • Miałem przyjemność uczestniczyć w takim wydarzeniu, które było organizowane przez Facebooka w Londynie - Facebook Communities Summit - gdzie dowiedziałem się kogo Facebook uważa za twórców i moderatorów społeczności: tylko i wyłącznie osoby, które prowadzą grupy. (…)
  • Bardzo ważnym elementem w działaniach reklamowych jest także wymyślenie logiki kampanii - czyli tego, jakie będą jej poszczególne etapy.
  • Fanpage nadal jest najważniejszy, ale grupa może go świetnie wspierać, szczególnie jeżeli znamy jeszcze taki pomysł, sposób na to, żeby grupę rozpędzić. Wystarczy zrobić jedną prostą rzecz, żeby w Waszej grupie było najwięcej osób w branży.