Instagram w marketingu

Szkolenie Instagram w marketingu, prowadzone przez Olimpię Jenczek.

Dlaczego warto >>

poznaj Instagram od osoby, która relacjonowała: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival.

SPECJALNA OFERTA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA W LUTYM 2020

Indywidualna konsultacja telefoniczna z prowadzącym w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia - we wszystkich pakietach.

Profil na Instagramie to Twój kawałek przestrzeni w internecie. Jeśli go dobrze zaprojektujesz, z myślą o odbiorcach i Twoich potrzebach, uwzględniając kilka podstawowych zasad, możesz stworzyć miejsce, w którym każdy będzie czuł się jak u siebie.

Ah! No i z przyjemnością będzie do Ciebie wracać.

Gwarancja utrwalenia materiału - jeśli w ciągu roku od zakończenia szkolenia zdecydujesz się wziąć udział ponownie, zapłacisz tylko 50 procent ceny.

KOMU DEDYKOWANE JEST SZKOLENIE?

Każdemu, kto rozpoczyna swoją przygodę z Instagramem lub jest już w tej podróży, ale czuje, że potrzebuje ugruntowania wiedzy i poznania zasad działania.


Przedsiębiorcom szukającym sposobu na to, jak wypromować swoją markę w sieci, poprzez zbudowanie zaangażowanej społeczności.


Marketerom, którzy szukają sposobu na zaprzyjaźnienie się z formą komunikacji na Instagramie.


Społecznikom, którzy działają w organizacjach pozarządowych, czy tworzą inicjatywy społeczne i za pomocą komunikacji na Instagramie chcą robić dobro w sieci.

Szkolenie odbywa się z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

  • Dowiesz się jak zbudować wyróżniający się profil.
  • Poznasz najważniejsze zasady komunikacji na Instagramie.
  • Otrzymasz pakiet inspiracji dotyczący tworzenia angażujących treści.
  • Powiększysz swoją bazę narzędzi, które ułatwiają pracę i urozmaicają komunikację.
  • Poznasz tajniki tworzenia Instagram Stories, które porywają serca.

Podczas szkolenia:

agenda szkolenia

(10:00 - 17:00)

Miłość od 150 znaków

Nazwa, avatar, BIO, kontakt, sekcja wyróżnionych relacji, grid - tak niewiele elementów, a tak wiele do zrobienia. Założenie konta na Instagramie co do zasady może nam zająć zaledwie 5 minut. Jeśli jednak chcemy zbudować profil porządnie i świadomie - powinniśmy poświęcić na tą czynność zdecydowanie więcej czasu. Dowiesz się na co zwrócić uwagę budując profil, zobaczysz dobre przykłady, a także poznasz narzędzia, które uatrakcyjnią Twój profil.

Zaprzyjaźnij się z algorytmami

Algorytmy, hashtagi i zasady komunikacji to elementy komunikacji na Instagramie, które musisz znać, aby Twoje działania docierały do większego grona odbiorców. Instagram to miejsce, w którym o wiele łatwiej niż np. na Facebooku możesz docierać do potencjalnych odbiorców. Porozmawiamy o tym, jak żyć w zgodzie z algorytmami, poznasz narzędzia, które usprawniają pracę, dowiesz się jak w 100% wykorzystać moc hashtagów.

Angażująca komunikacja - czyli jaka?

Na angażującą komunikację na Instagramie składa się o wiele więcej, niż dobry “Call to action” w poście. Zabawa zaczyna się już w momencie budowania strategii, przewija się przez harmonogram treści, macha do nas w trakcie tworzenia contentu i cierpi, gdy zapominamy o niej na etapie moderacji. Teraz może brzmi niezrozumiale i tajemniczo - na szkoleniu wszystko się wyjaśni.

Dobre praktyki

Jeśli zajmujesz się komunikacją na Instagramie - obserwuj, analizuj i inspiruj się tą przestrzenią w sieci. Dobre praktyki, to nic innego jak zbiór przykładów ciekawych, intrygujących i angażujących treści. Tak. Zamierzam Was porządnie zainspirować do działania.

Aplikacji i narzędzi dedykowanych komunikacji na Instagramie jest cała masa i jeszcze trochę. Podczas szkolenia poznasz wybrane, sprawdzone rozwiązania, które wspierają pracę na kilku etapach: od planowania komunikacji, przez tworzenie treści, po analizę działań.

Instagram Stories, czyli relacja x 2

Last but not least - Instagram Stories. Niesamowicie ważny element komunikacji na Instagramie. Dowiesz się jak maksymalnie wykorzystać możliwości tej formy komunikacji, jak tworzyć treści, aby Twoja społeczność, chciała je oglądać, poznasz narzędzia i rozwiązania, które sprawią, że Twoje relacje będą petardą!

“Siostro, odpal aplikację!”

prowadząca

Specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych.


Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival.


W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO".


Od 2018 roku prowadzi życie cyfrowej nomadki - uciekając przed zimą w ciepłe krainy.

Olimpia Jenczek

darmowe wskazówki

1

2

Ruszamy! Gotowi?

Przetrzyj kamerkę!

3

4

Rozpisz scenariusz

Ulubione apki

koszt szkolenia

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

RABATY: Jeżeli chcesz otrzymać rabat, zachęć drugą osobę do wzięcia udziału: przy zgłoszeniu 2 osób oferujemy 10 procent rabatu, przy zgłoszeniu co najmniej 3 osób - 15 procent rabatu.

SPECJALNA OFERTA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA W LUTYM

Indywidualna konsultacja telefoniczna z prowadzącym w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia - we wszystkich pakietach.

terminy szkoleń

Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

Sprawdź agendę >>

12/10/2021

Szkolenie Instagram w marketingu

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie online

Szkolenie online z konsultacją indywidualną (6h)

Wtorek 12 października, od 10:00 do 17:00

Cena: 750 zł + VAT (23%)

Cena: 2750 zł + VAT (23%)

1-dniowe szkolenie Instagram w marketingu, prowadzone przez Olimpię Jenczek.

Chcę się zapisać >>

NASI KLIENCI

Social Media Now Piotr Chmielewski

ul. Sukiennicza 8/79, 31-069 Kraków

NIP: 521-325-37-79