SZKOLENIE

INSTAGRAM W MARKETINGU

1-dniowe szkolenie Instagram w marketingu, prowadzone przez Olimpię Jenczek.

Ulubioną formą komunikacji Olimpii Jenczek jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival.

Dlaczego warto >>

Szkolenie odbywa się z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

Profil na Instagramie to Twój kawałek przestrzeni w internecie. Jeśli go dobrze zaprojektujesz, z myślą o odbiorcach i Twoich potrzebach, uwzględniając kilka podstawowych zasad, możesz stworzyć miejsce, w którym każdy będzie czuł się jak u siebie. Ah! No i z przyjemnością będzie do Ciebie wracać.

Szkolenie odbywa się z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

Każdemu, kto rozpoczyna swoją przygodę z Instagramem lub jest już w tej podróży, ale czuje, że potrzebuje ugruntowania wiedzy i poznania zasad działania.


Przedsiębiorcom szukającym sposobu na to, jak wypromować swoją markę w sieci, poprzez zbudowanie zaangażowanej społeczności.


Marketerom, którzy szukają sposobu na zaprzyjaźnienie się z formą komunikacji na Instagramie.


Społecznikom, którzy działają w organizacjach pozarządowych, czy tworzą inicjatywy społeczne i za pomocą komunikacji na Instagramie chcą robić dobro w sieci.

KOMU DEDYKOWANE JEST SZKOLENIE?

Szkolenie odbywa się z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

  • Dowiesz się jak zbudować wyróżniający się profil.
  • Poznasz najważniejsze zasady komunikacji na Instagramie.
  • Otrzymasz pakiet inspiracji dotyczący tworzenia angażujących treści.
  • Powiększysz swoją bazę narzędzi, które ułatwiają pracę i urozmaicają komunikację.
  • Poznasz tajniki tworzenia Instagram Stories, które porywają serca.

Podczas szkolenia:

AGENDA SZKOLENIA

Miłość od 150 znaków

Nazwa, avatar, BIO, kontakt, sekcja wyróżnionych relacji, grid - tak niewiele elementów, a tak wiele do zrobienia. Założenie konta na Instagramie co do zasady może nam zająć zaledwie 5 minut. Jeśli jednak chcemy zbudować profil porządnie i świadomie - powinniśmy poświęcić na tą czynność zdecydowanie więcej czasu. Dowiesz się na co zwrócić uwagę budując profil, zobaczysz dobre przykłady, a także poznasz narzędzia, które uatrakcyjnią Twój profil.

Algorytmy, hashtagi i zasady komunikacji to elementy komunikacji na Instagramie, które musisz znać, aby Twoje działania docierały do większego grona odbiorców. Instagram to miejsce, w którym o wiele łatwiej niż np. na Facebooku możesz docierać do potencjalnych odbiorców. Porozmawiamy o tym, jak żyć w zgodzie z algorytmami, poznasz narzędzia, które usprawniają pracę, dowiesz się jak w 100% wykorzystać moc hashtagów.

Zaprzyjaźnij się z algorytmami

Na angażującą komunikację na Instagramie składa się o wiele więcej, niż dobry “Call to action” w poście. Zabawa zaczyna się już w momencie budowania strategii, przewija się przez harmonogram treści, macha do nas w trakcie tworzenia contentu i cierpi, gdy zapominamy o niej na etapie moderacji. Teraz może brzmi niezrozumiale i tajemniczo - na szkoleniu wszystko się wyjaśni.

Angażująca komunikacja - czyli jaka?

Dobre praktyki

Jeśli zajmujesz się komunikacją na Instagramie - obserwuj, analizuj i inspiruj się tą przestrzenią w sieci. Dobre praktyki, to nic innego jak zbiór przykładów ciekawych, intrygujących i angażujących treści. Tak. Zamierzam Was porządnie zainspirować do działania.

“Siostro, odpal aplikację!”

Aplikacji i narzędzi dedykowanych komunikacji na Instagramie jest cała masa i jeszcze trochę. Podczas szkolenia poznasz wybrane, sprawdzone rozwiązania, które wspierają pracę na kilku etapach: od planowania komunikacji, przez tworzenie treści, po analizę działań.

Instagram Stories, czyli relacja x 2

Last but not least - Instagram Stories. Niesamowicie ważny element komunikacji na Instagramie. Dowiesz się jak maksymalnie wykorzystać możliwości tej formy komunikacji, jak tworzyć treści, aby Twoja społeczność, chciała je oglądać, poznasz narzędzia i rozwiązania, które sprawią, że Twoje relacje będą petardą!

PROWADZĄCA

Specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych.


Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival.


W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO".


Od 2018 roku prowadzi życie cyfrowej nomadki - uciekając przed zimą w ciepłe krainy.

Olimpia Jenczek

DARMOWE WSKAZÓWKI

1

?

2

?

Ruszamy! Gotowi?

Przetrzyj kamerkę!

3

?

4

?

Rozpisz scenariusz

Ulubione apki

Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

CENA SZKOLENIA

RABATY: Jeżeli chcesz otrzymać rabat, zachęć drugą osobę do wzięcia udziału: przy zgłoszeniu 2 osób oferujemy 10 procent rabatu, przy zgłoszeniu co najmniej 3 osób - 15 procent rabatu.

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

SZKOLENIE ONLINE

Instagram a marketingu


Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

Sprawdź agendę

Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

26/01/2020

Szkolenie Instagram w marketingu ONLINE


Szkolenie online

Wtorek 26 stycznia, od 10:00 do 17:00

Cena: 750 zł + VAT (23%)

Zapisz się

Szkolenie online z konsultacją indywidualną (6h)

Cena: 2750 zł + VAT (23%)

Zapisz się

NASI KLIENCI

1-dniowe szkolenie Instagram w marketingu, prowadzone przez Olimpię Jenczek.

Chcę się zapisać >>

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco i śledź nas w

social mediach

Masz pytania? Napisz

Magdalena Biłko

Anna Kruczyńska

szkolenia@socialmedianow.pl




Social Media Now Piotr Chmielewski

ul.Sukiennicza 8/79, 31-069 Kraków

NIP: 521-325-37-79