Strategia i social media w erze algorytmów

5 na 5 z 597 opinii

po naszych szkoleniach

Praktyczne szkolenie: dwa dni, dwóch prowadzących, stacjonarne zajęcia w Warszawie

Dlaczego warto
Zobacz terminy
Image

Paweł Tkaczyk, strateg, mówca i

właściciel agencji MIDEA

Piotr Chmielewski

CEO Social Media Now

Algorytmy i sztuczna inteligencja już dziś przejmują kontrolę nad marketingiem internetowym. Tworzą content, decydują o tym jakie posty i rolki widzą użytkownicy, optymalizują kampanie reklamowe, analizują dane i coraz odważniej zabierają się za obsługę klienta.

Dlatego połączyliśmy siły i organizujemy zupełnie wyjątkowe szkolenie, które poprowadzą Paweł Tkaczyk i Piotr Chmielewski. To jedyne takie spotkanie, na którym dowiesz się jak budować i promować markę w nowej rzeczywistości.

Niedaleka przyszłość zapowiada się jeszcze ciekawiej. Agenci AI mogą zacząć podejmować decyzje zakupowe za użytkowników. Oznaczałoby to rewolucję dla firm i organizacji, które opierają swoje działania na reklamie w social mediach. Na nowo będzie trzeba zdefiniować strategię, zająć się budowaniem marki i lojalności odbiorców oraz promocją.

IconIconIcon

dlaczego warto

Algorytmy i sztuczna inteligencja już dziś przejmują kontrolę nad marketingiem internetowym. Tworzą content, decydują o tym jakie posty i rolki widzą użytkownicy, optymalizują kampanie reklamowe, analizują dane i coraz odważniej zabierają się za obsługę klienta.

Niedaleka przyszłość zapowiada się jeszcze ciekawiej. Agenci AI mogą zacząć podejmować decyzje zakupowe za użytkowników. Oznaczałoby to rewolucję dla firm i organizacji, które opierają swoje działania na reklamie w social mediach. Na nowo będzie trzeba zdefiniować strategię, zająć się budowaniem marki i lojalności odbiorców oraz promocją.


Dlatego połączyliśmy siły i organizujemy zupełnie wyjątkowe szkolenie, które poprowadzą Paweł Tkaczyk i Piotr Chmielewski. To jedyne takie spotkanie, na którym dowiesz się jak budować i promować markę w nowej rzeczywistości.

IconIconIcon

dlaczego warto

czego się nauczysz

1

2

Dzień

Promowanie marki

PROWADZĄCY: Piotr Chmielewski,

CEO Social Media Now

Dzień

Budowanie marki

PROWADZĄCY: Paweł Tkaczyk, strateg, mówca, CEO MIDEA

  • Zrozumiesz, jak segmentować klientów i dopasowywać do nich skuteczne strategie marketingowe.
  • Nauczysz się analizować rynek i konkurencję za pomocą narzędzi takich jak Macierz Produkt/Rynek, Macierz BCG i Pięć Sił Portera.
  • Poznasz metody pozycjonowania marki i tworzenia wyróżniającej się propozycji wartości (UVP).
  • Odkryjesz, jak mierzyć efektywność działań marketingowych i optymalizować konwersje.
  • Zdobędziesz wiedzę o optymalizacji lejka sprzedażowego, od pozyskania klientów po budowanie lojalności.
  • Zrozumiesz, jak działa strategia rekomendacji user gets user i jak wykorzystać ją do skalowania biznesu.
  • Praktycznie zastosujesz zdobytą wiedzę, analizując realne przypadki i wdrażając strategie w działaniach marketingowych
  • Zrozumiesz, jak działają algorytmy w social mediach i jak wpływają na widoczność treści.
  • Nauczysz się budować rozpoznawalność marki i docierać do nowych klientów dzięki sztucznej inteligencji.
  • Poznasz metody zwiększania zasięgu poprzez integrację komunikacji publicznej z prywatną (Messenger, Instagram).
  • Odkryjesz, jak wykorzystać AI w tworzeniu treści i podnieść ich jakość.
  • Zdobędziesz wiedzę o kampaniach reklamowych w social mediach, maksymalizując zwrot z inwestycji.
  • Zrozumiesz przyszłość promowania marki z agentami AI podejmującymi decyzje zakupowe.
  • Praktycznie zastosujesz zdobytą wiedzę podczas ćwiczeń na kontach reklamowych.


  • Zrozumiesz, jak działają algorytmy w social mediach i jak wpływają na widoczność treści.
  • Nauczysz się budować rozpoznawalność marki i docierać do nowych klientów dzięki sztucznej inteligencji.
  • Poznasz metody zwiększania zasięgu poprzez integrację komunikacji publicznej z prywatną (Messenger, Instagram).
  • Odkryjesz, jak wykorzystać AI w tworzeniu treści i podnieść ich jakość.
  • Zdobędziesz wiedzę o kampaniach reklamowych w social mediach, maksymalizując zwrot z inwestycji.
  • Zrozumiesz przyszłość promowania marki z agentami AI podejmującymi decyzje zakupowe.
  • Praktycznie zastosujesz zdobytą wiedzę podczas ćwiczeń na swoich kontach reklamowych.
  • Zrozumiesz, jak segmentować klientów i dopasowywać do nich skuteczne strategie marketingowe.
  • Nauczysz się analizować rynek i konkurencję za pomocą narzędzi takich jak Macierz Produkt/Rynek, Macierz BCG i Pięć Sił Portera.
  • Poznasz metody pozycjonowania marki i tworzenia wyróżniającej się propozycji wartości (UVP).
  • Odkryjesz, jak mierzyć efektywność działań marketingowych i optymalizować konwersje.
  • Zdobędziesz wiedzę o optymalizacji lejka sprzedażowego, od pozyskania klientów po budowanie lojalności.
  • Zrozumiesz, jak działa strategia rekomendacji user gets user i jak wykorzystać ją do skalowania biznesu.
  • Praktycznie zastosujesz zdobytą wiedzę, analizując realne przypadki i wdrażając strategie w działaniach marketingowych

CO NAS WYRÓŻNIA?

Inne szkolenia oferują Ci ALBO wiedzę dotyczącą budowania marki ALBO reklamy w social mediach. To jedyny taki projekt, który łączy w sobie praktyczną naukę obu tych obszarów.

Icon

Gwarancja zadowolenia z zajęć - obiecujemy, że szkolenie Ci się spodoba. Gdyby jednak było inaczej, zwrócimy kwotę za zajęcia.

Gwarancja utrwalenia materiału - jeśli w ciągu roku od zakończenia szkolenia zdecydujesz się wziąć udział ponownie, zapłacisz tylko 50 procent ceny.

Gwarancja utrwalenia materiału - jeśli w ciągu roku od zakończenia szkolenia zdecydujesz się wziąć udział ponownie, zapłacisz tylko 50 procent ceny.

Zobacz terminy >>

dla kogo

Zapraszamy szczególnie:

Click to play video
  • Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
  • Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania na Facebooku i Instagramie.
  • Pracowników agencji reklamowych i osoby, które świadczą usługi związane z marketingiem na FB & IG, dla swoich klientów.
  • Twórców budujących swoją markę osobistą za pomocą social mediów.

Warto obejrzeć: "O algorytmach, demokracji i reklamie na Facebooku - kulisy szkolenia Facebook & Instagram Pro"

Jestem osobą początkującą, czy sobie poradzę?

Zdecydowanie tak! "Pro" w nazwie szkolenia oznacza, że Uczestnicy będą dużo bardziej zaawansowani po szkoleniu. Nie musisz być osobą zaawansowaną przed. Nie oznacza to jednak, że na szkoleniu będą tylko podstawowe treści. O bardziej złożonych i ciekawych zagadnieniach można mówić prostym językiem. Tak jest właśnie na naszych zajęciach. W przyswojeniu wiedzy pomaga też duża liczba ćwiczeń.

Czy to szkolenie jest także dla zaawansowanych?

Szkolenie Facebook & Instagram Pro to kilkanaście lat doświadczeń w dwa dni. Nawet jeśli jesteś osobą zaawansowaną, warto spojrzeć na social media z innej perspektywy, poznać wskazówki innej osoby. Do wyboru będziesz mieć kilkadziesiąt konkretów do wdrożenia po szkoleniu - na pewno duża część z nich przyda się także Tobie! Co ważne szkolenie jest aktualizowane co miesiąc, więc poznasz też najnowsze trendy, rekomendacje, case'y..

kogo szkoliliśmy

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

opinie uczestników

“Bardzo profesjonalne szkolenie, spora dawka wiedzy przekazana podczas części merytorycznej i warsztatowej, pokazująca szereg możliwości i zasady stosowania w praktyce [...]" czytaj więcej >>

Anna Kolecko

“Bardzo merytorycznie o mediach społecznościowych, a największa okejka za odpowiednich ludzi i pozytywne podejście :) [...]” czytaj więcej >>

Jan Jankowski

Jakub Szlosek

“Bardzo merytoryczne szkolenie. świetnie przygotowany prowadzący, dużo konkretów i realnych, działających tipów. [...]”

czytaj więcej >>

“Jestem pod OGROMNYM wrażeniem jeśli chodzi o profesjonalizm, zaangażowanie. [...]”

czytaj więcej >>

Justyna Surgał

agenda

(10:00 - 17:00)

DZIEŃ 1 - Budowanie marki

Paweł Tkaczyk

WSTĘP

Powitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci (pracujemy na laptopach), dwa słowa od Uczestników

Etnografia konsumencka – badania, które warto zrobić, kiedy dopiero wchodzisz na rynek. Mapa percepcji – jak klienci postrzegają dostępne na rynku rozwiązania? Macierz Korzyści – ukierunkowane narzędzie do szukania rozwiązań problemów. Analiza RFM (Recency, Frequency, Monetary) – jeśli masz klientów, którzy już robią zakupy, najlepiej zacząć od tego. Przykłady i lektury dodatkowe

SEGMENTACJA – JAK PODZIELIĆ

TWOICH KLIENTÓW?

Jedna marka czy wiele marek? Analiza portfela marek. Macierz Produkt/Rynek – w jaki sposób najlepiej poszerzać swoją działalność? Analiza konkurencji za pomocą Pięciu Sił Portera. Kolejność zdobywania rynków, czyli Macierz BCG. Przykłady i lektury dodatkowe.

TARGETOWANIE – ANALIZA JAKOŚCI ZIDENTYFIKOWANYCH RYNKÓW

POZYCJONOWANIE – JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ NA DOCELOWYM RYNKU? BRAND POSITIONING STATEMENT FRAMEWORK

Widownia docelowa – do jakich segmentów się kierujemy. Definiowanie kategorii – dobre i złe przykłady, na których można się wyłożyć. Propozycja wartości (UVP) – wyjątkowa, mierzalna, emocjonalna – definiowanie propozycji wartości. Reasons To Believe w strategii marki. Narzędzia i przykład.

Pozyskanie – optymalizacja góry lejka i mierzenie bieżącego marketingu. Konwersje – mierzenie skuteczności komunikatów marketingowych. Retencja – procedury poprawy jakości komunikacji. Przychód – strategie optymalizacji przychodu. Rekomendacje – budowanie machiny rekomendacji, systemu user gets user.

METRYKI AARRR (PIRACKIE METRYKI) PRZY IMPLEMENTACJI STRATEGII

Widownia docelowa – do jakich segmentów się kierujemy? Definiowanie kategorii – dobre i złe przykłady, na których można się wyłożyć. Propozycja wartości (UVP).

Widownia docelowa – do jakich segmentów się kierujemy. Definiowanie kategorii – dobre i złe przykłady, na których można się wyłożyć. Propozycja wartości (UVP) – wyjątkowa, mierzalna, emocjonalna – definiowanie propozycji wartości. Reasons To Believe w strategii marki. Narzędzia i przykład.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

DZIEŃ 2 - Promowanie marki

(10:00 - 17:00)

Piotr Chmielewski

WSTĘP

Powitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci (pracujemy na laptopach), dwa słowa od Uczestników (włączamy profile na IG/TikToku, żeby działać na przykładach obecnych osób)

ERA ALGORYTMÓW - JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZMIENIŁA MARKETING W SOCIAL MEDIACH


Sztuczna inteligencja to nie tylko tworzenie treści, ale także algorytmy decydujące o tym, co użytkownicy widzą na Facebooku, Instagramie czy TikToku, kampanie reklamowe, analiza danych oraz obsługa klienta. Jak rozumieć te zmiany i jak na nich skorzystać?

ORGANICZNE BUDOWANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI

AI pozwala dotrzeć bezpłatnie do dużej liczby potencjalnych klientów. Jak działają algorytmy TikToka, Facebooka i Instagrama? Jakie dokładnie zmiany warto wprowadzić w rolkach, postach i TikTokach? Praca na przykładach uczestników.

Większość firm i organizacji nie zdaje sobie sprawy, że ogromny potencjał tkwi w zintegrowaniu komunikacji publicznej z prywatną, czyli połączeniu postów i rolek z wiadomościami na Instagramie lub Messengerze. Ćwiczenia pozwalające skonfigurować newsletter wysyłany przez Messengera oraz mądrze wykorzystane posty typu „skomentuj, aby dostać wiadomość”.

AI W TWORZENIU TREŚCI - NAJCIEKAWSZE NARZĘDZIA


Nie każde wykorzystanie narzędzi AI ma sens – warto się na nie decydować tylko wtedy, gdy zyskujemy możliwości, które wcześniej były niedostępne. Praca na przykładach uczestników, demonstracja najciekawszych rozwiązań przenoszących treści do social mediów na zupełnie nowy poziom.

MAŁO ZNANE METODY ZWIĘKSZANIA ZASIĘGU

KAMPANIE REKLAMOWE NA TIKTOKU, INSTAGRAMIE, FACEBOOKU


Które opcje obecnie dają największy zwrot z inwestycji? Jak korzystać z systemów reklamowych w erze sztucznej inteligencji? Ćwiczenia na kontach reklamowych uczestników.

PRZYSZŁOŚĆ PROMOWANIA MARKI W SOCIAL MEDIACH

Każda treść wymaga innego podejścia, ale zasady skutecznej realizacji są uniwersalne. W tej sekcji przećwiczysz zarówno nagrywanie dynamicznych ujęć, jak i metody na tworzenie angażujących, statycznych materiałów, które nie wyglądają jak „tylko gadająca głowa”. Wszystko w oparciu o Twój styl, markę, formaty i cele, by efekt końcowy miał realne przełożenie na wyniki.

Zakończenie, dyskusja podsumowująca, materiały oraz wsparcie poszkoleniowe.

PODSUMOWANIE


Które opcje obecnie dają największy zwrot z inwestycji? Jak korzystać z systemów reklamowych w erze sztucznej inteligencji? Ćwiczenia na kontach reklamowych uczestników.

prowadzący

  • Paweł Tkaczyk - strateg marki z dwudziestoletnim doświadczeniem, właściciel MIDEA
  • Jego klienci to zarówno globalne marki, takie jak SONY, HBO, Orange, jak i innowacyjne startupy, m.in. LiveChat i Brand24.
  • Paweł specjalizuje się w budowaniu silnych, rozpoznawalnych marek i doradza firmom na każdym etapie ich rozwoju.
  • Poza pracą z klientami, Paweł jest autorem trzech książek: „Zakamarki marki”, która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku, „Grywalizacja”, która trafiła na listę bestsellerów OnePress, oraz „Narratologia”,
  • Paweł dzieli się swoją wiedzą, pisząc bloga o budowaniu marki, prowadząc szkolenia z marketingu, brandingu i social media.
  • Piotr Chmielewski - "Meta Media Buying Professional", "Meta Creative Strategy Professional", "Meta Media Planning Professional".
  • Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Instagramie, TikToku, Facebooku.
  • Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 800 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób.
  • Jako jeden z nielicznych w Polsce, posiada oficjalne Certyfikaty Mety potwierdzające kompetencje..
  • Ma duże doświadczenie dydaktyczne, będące efektem 13 lat pracy szkoleniowej. Potrafi prowadzić zajęcia w sposób ciekawy, atrakcyjny dla Uczestników i - przede wszystkim - skuteczny.

dodatkowe materiały

Dostęp do materiałów podsumowujących:


Jest tam już ponad trzy tysiące osób. Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi, pomiędzy Uczestnikami szkolenia.

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku

Szczegółowe prezentacje oraz PDFy ze wskazówkami.

koszt

Szkolenie stacjonarne

Udział w dwudniowym szkoleniu

Catering: obiad i przerwy kawowe

Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami

Certfikat

1997 zł netto
Zapisz się >>

Szkolenie stacjonarne + nagrania

2990 zł netto
Zapisz się >>

Udział w dwudniowym szkoleniu

Catering: obiad i przerwy kawowe

Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami

Certfikat

Nagranie obu dni:

14 godzin materiałów wideo*

Szkolenie stacjonarne + nagrania + doradztwo

Catering: obiad i przerwy kawowe

Udział w dwudniowym szkoleniu

Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami

Certfikat

Nagranie obu dni: 14 godzin materiałów wideo*

Miesięczne indywidualne doradztwo po szkoleniu

3497 zł netto
Zapisz się >>

W przypadku zgłoszenia większej liczby osób prosimy o informację, przygotujemy specjalną propozycję.

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

*Dostęp do nagrania jest ważny przez rok od daty zakupu.

REGULAMIN UDZIAŁU W SZKOLENIU

koszt

Szkolenie stacjonarne

Udział w dwudniowym szkoleniu

Catering: obiad i przerwy kawowe

Certfikat

1997 zł netto
Zapisz się >>

Certfikat

Catering: obiad i przerwy kawowe

Udział w dwudniowym szkoleniu

2990 zł netto
Zapisz się >>

Szkolenie stacjonarne + nagrania

Miesięczne indywidualne doradztwo po szkoleniu

3497 zł netto
Zapisz się >>

W przypadku zgłoszenia większej liczby osób prosimy o informację, przygotujemy specjalną propozycję.

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

*Dostęp do nagrania jest ważny przez rok od daty zakupu.

REGULAMIN UDZIAŁU W SZKOLENIU

Szkolenie stacjonarne + nagrania + doradztwo

Certfikat

Catering: obiad i przerwy kawowe

Udział w dwudniowym szkoleniu

Nagranie obu dni: 14 godzin materiałów wideo*

Nagranie obu dni: 14 godzin materiałów wideo*

Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami

Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami

Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami

weź udział teraz,

zapłać za 3 miesiące

Możesz wziąć udział w szkoleniu już teraz, ale zapłacić za nie dopiero za 3 miesiące, czyli gdy wiedza ze szkolenia powinna już przekładać się efekty.


Co więcej: po 3 miesiącach nie wpłacasz całej kwoty, ale regulujesz ją w 10-ciu comiesięcznych ratach!


Raty są nieoprocentowane, a my pokrywamy wszystkie koszty związane z nimi (inaczej mówiąc, to tzw. raty 0 proc. - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 0 proc., wpłacasz po prostu kwotę za szkolenie w 10 transzach, bez żadnych dopłat, prowizji itd.).


Jak skorzystać z rat?


Wybierz pakiet dla siebie, wypełnij formularz i wybierz opcję "eRaty Santander Consumer Bank". Procedura jest prosta, szybka, a w razie potrzeby pracownicy banku pomogą.

miesięczne doradztwo indywidualne



  • do wykorzystania w ciągu miesiąca od szkolenia
  • 3 godziny indywidualnego wsparcia po szkoleniu, w formie zdalnej (współdzielenie ekranu)
  • zaawansowane oraz merytoryczne uzupełnienie wiedzy ze szkolenia
  • odpowiadanie na pytania oraz proponowanie nowych rozwiązań
  • doradztwo prowadzone przez Specjalistów Social Media Now z wieloletnim doświadczeniem

terminy

Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

22.05-23.05.2025

Czwartek 22 maja i piątek 23 maja od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagrania

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagrania + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2990 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

WARSZAWA

Image

09-10.04.2025

Środa 09 kwietnia i czwartek 10 kwietnia od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

KRAKÓW

Image

22-23.04.2025

Wtorek 22 kwietnia i środa 23 kwietnia od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

KATOWICE

Image

28-29.04.2025

Poniedziałek 28 kwietnia i wtorek 29 kwietnia od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

WROCŁAW

Image

05-06.05.2025

Poniedziałek 05 maja i wtorek 06 maja od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

Gdańsk

Image

07-08.04.2025

Poniedziałek 7 kwietnia i wtorek 8 kwietnia od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

KRAKÓW

Image

22-23.04.2025

Wtorek 22 kwietnia i środa 23 kwietnia od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

KATOWICE

28-29.04.2025

Poniedziałek 28 kwietnia i wtorek 29 kwietnia od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

WROCŁAW

05-06.05.2025

Poniedziałek 05 maja i wtorek 06 maja od 10:00 do 17:00

Zapisz się
Zapisz się

Szkolenie dwudniowe stacjonarne


Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo

Cena: 1997 + VAT(23%)

Cena: 2497 +VAT (23%)

Cena: 3497 + VAT(23%)

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania

oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.

GDAŃSK

certyfikat

Na zakończenie szkolenia każdy Uczestnik otrzymuje certyfikat.

partnerzy

“Odbyłem szkolenie Facebook Pro w Toruniu w czerwcu. Powiem jedno: WOW. Te dwa dni pokazały mi co, jak i dlaczego. Dostałem to czego oczekiwałem. Ponieważ daleko mi do PRO, to mam co robić w najbliższych dniach – czyli testy, próby, zabawy w menadżerze reklam, ponowne przejrzenie tutoriali, zapoznanie się z nowymi apkami. Bardzo ważna sprawa – osoba Piotra – trudno mi przypomnieć sobie jakiekolwiek szkolenie po którym mógłbym prowadzącemu dać ocenę maksymalną – tutaj daję bez wahania. Naprawdę jestem pod wrażeniem jego wiedzy odnośnie FB ale i sposobu prowadzenia zajęć.”

Tomasz Zieliński

Dyrektor artystyczny, właściciel at Street Dance Academy

wskazówki

2

1

Czy zasięgi spadły do zera?

Takie zaangażowanie szkodzi (i co w zamian?)

Takie zaangażowanie szkodzi (i co w zamian?)

Czy zasięgi spadły do zera?

Click to play video
Click to play video

3

10 skutecznych rozwiązań

4

Co wie o Tobie Facebook?

5

Jak często publikować?

Click to play video

3

Co wie o Tobie Facebook?

Click to play video

3

10 skutecznych rozwiązań

Click to play video

4

Co wie o Tobie Facebook?

Jak często publikować?

Click to play video

3

Co wie o Tobie Facebook?

ChatGPT przeanalizuje Twoje kampanie!

Click to play video

6

5

Click to play video

Jak często publikować?

7

Promuj filmy w Rolkach

5

ChatGPT przeanalizuje Twoje kampanie!

Click to play video

6

5

Jak często publikować?

Jak często publikować?

5

Click to play video

Algorytmy przejmują władzę

7

8

Click to play video
Click to play video

Promuj filmy w Rolkach

9

Przygotuj post ponadczasowy

7

Promuj filmy w Rolkach

Promuj filmy w Rolkach

7

Click to play video

8

Algorytmy przejmują władzę

Click to play video

8

Algorytmy przejmują władzę

Click to play video

Cele reklamowe mają moc

Click to play video

9


10

Przygotuj post ponadczasowy

Click to play video

Przygotuj post ponadczasowy

9


Przygotuj post ponadczasowy

Przygotuj post ponadczasowy

9

Przygotuj post ponadczasowy

9

Click to play video
Click to play video

Cele reklamowe mają moc

10

2. Czy szkolenie dotyczy głównie Facebooka czy Instagrama?


Rozmawiamy o rozwiązaniach (kampaniach reklamowych, narzędziach, pomysłach na akcje, posty, zasięgi i zaangażowanie), które w zdecydowanej większości można zastosować na obu tych serwisach. Część tematów (mniejszość) dotyczy tylko Facebooka. Jeśli poszukujesz szkolenia, na którym skupimy się w 100 procentach na Instagramie, wybierz Instagram w Marketingu >>>


najczęstsze pytania

1. Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?


Szkolenie jest dla każdego, kto chce skutecznie rozwijać markę w social mediach, niezależnie od branży i poziomu zaawansowania. Nauczysz się, jak działają algorytmy, jak wykorzystać AI do optymalizacji treści i kampanii oraz jak analizować rynek i konkurencję za pomocą sprawdzonych narzędzi strategicznych. Poznasz skuteczne metody zwiększania zasięgu, segmentacji klientów i budowania propozycji wartości (UVP), a wszystko to w praktycznej formie, z przykładami dopasowanymi do Twojej działalności.




2. Nie mogę zapłacić przelewem. Czy mogę opłacić szkolenie na podstawie faktury pro formy?


Tak, zainteresowanych fakturą pro formą bardzo prosimy o przesłanie wiadomości wraz z danymi pod adresem: szkolenia@socialmedianow.pl.


3. Kiedy trzeba opłacić szkolenie? Czy możliwa jest płatność w ratach?


Możemy rozłożyć płatność na raty, jednak całość musi być opłacona przed terminem szkolenia. Jest również możliwość skorzystania z sytemu ratalnego Santander. Raty są nieoprocentowane, a my pokrywamy wszystkie koszty związane z nimi (inaczej mówiąc, to tzw. raty 0 proc. - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 0 proc., wpłacacie po prostu kwotę za szkolenie w 10 transzach, bez żadnych dopłat, prowizji itd.).


4. Jesteśmy jednostką, która jest zwolniona z VAT-u. Czy możemy otrzymać taką fakturę?


Tak, prosimy o przesłanie na maila szkolenia@socialmedianow.pl numeru artykułu, na podstawie którego są Państwo zwolnieni z VAT, wraz z danymi.

5. Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu?


Laptopa i otwarty umysł 😊

6. Zmieniły mi się plany, opłaciłem szkolenie. Co teraz?


W takiej sytuacji prosimy o informację, jaki termin i miasto Państwa interesuje. Bezpłatnie przeniesiemy rezerwację.

7. Czy można skorzystać z dofinansowania na nasze szkolenia?


Tak, jeśli są Państwo zainteresowani dofinansowaniem prosimy, o kontakt na adres: biuro@cwb-incom.eu.


Dodatkowo jesteśmy wpisani w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych http://bit.ly/wpisani.

8. Czy można wykupić samo doradztwo?


Tak również prosimy o kontakt pod adresem szkolenia@socialmedianow.pl (lub o wiadomość na FB / IG).

liczby, z których jesteśmy dumni

Od 13 lat

Udoskonalane szkolenia

+ 4600

Uczestników

10

Średnia liczba osób w grupie

14

Miast do wyboru

+ 450

Świetnych opinii po szkoleniu

30

Osób w teamie Social Media Now

Praktyczne szkolenie: dwa dni, dwóch prowadzących, stacjonarne zajęcia w Warszawie

Chcę się zapisać >>
ImageImage

Social Media Now Sp. Kom.-A.

ul. Lema 32, 31-571 Kraków

NIP: 675-176-08-26