Strategia i social media w erze algorytmów
5 na 5 z 597 opinii
po naszych szkoleniach
Praktyczne szkolenie: dwa dni, dwóch prowadzących, stacjonarne zajęcia w Warszawie
Paweł Tkaczyk, strateg, mówca i
właściciel agencji MIDEA
Piotr Chmielewski
CEO Social Media Now
Pytania? Napisz: szkolenia@SocialMediaNow.pl
Algorytmy i sztuczna inteligencja już dziś przejmują kontrolę nad marketingiem internetowym. Tworzą content, decydują o tym jakie posty i rolki widzą użytkownicy, optymalizują kampanie reklamowe, analizują dane i coraz odważniej zabierają się za obsługę klienta.
Dlatego połączyliśmy siły i organizujemy zupełnie wyjątkowe szkolenie, które poprowadzą Paweł Tkaczyk i Piotr Chmielewski. To jedyne takie spotkanie, na którym dowiesz się jak budować i promować markę w nowej rzeczywistości.
Niedaleka przyszłość zapowiada się jeszcze ciekawiej. Agenci AI mogą zacząć podejmować decyzje zakupowe za użytkowników. Oznaczałoby to rewolucję dla firm i organizacji, które opierają swoje działania na reklamie w social mediach. Na nowo będzie trzeba zdefiniować strategię, zająć się budowaniem marki i lojalności odbiorców oraz promocją.
dlaczego warto
Algorytmy i sztuczna inteligencja już dziś przejmują kontrolę nad marketingiem internetowym. Tworzą content, decydują o tym jakie posty i rolki widzą użytkownicy, optymalizują kampanie reklamowe, analizują dane i coraz odważniej zabierają się za obsługę klienta.
Niedaleka przyszłość zapowiada się jeszcze ciekawiej. Agenci AI mogą zacząć podejmować decyzje zakupowe za użytkowników. Oznaczałoby to rewolucję dla firm i organizacji, które opierają swoje działania na reklamie w social mediach. Na nowo będzie trzeba zdefiniować strategię, zająć się budowaniem marki i lojalności odbiorców oraz promocją.
Dlatego połączyliśmy siły i organizujemy zupełnie wyjątkowe szkolenie, które poprowadzą Paweł Tkaczyk i Piotr Chmielewski. To jedyne takie spotkanie, na którym dowiesz się jak budować i promować markę w nowej rzeczywistości.
dlaczego warto
czego się nauczysz
1
2
Dzień
Promowanie marki
PROWADZĄCY: Piotr Chmielewski,
CEO Social Media Now
Dzień
Budowanie marki
PROWADZĄCY: Paweł Tkaczyk, strateg, mówca, CEO MIDEA
CO NAS WYRÓŻNIA?
Inne szkolenia oferują Ci ALBO wiedzę dotyczącą budowania marki ALBO reklamy w social mediach. To jedyny taki projekt, który łączy w sobie praktyczną naukę obu tych obszarów.
Gwarancja zadowolenia z zajęć - obiecujemy, że szkolenie Ci się spodoba. Gdyby jednak było inaczej, zwrócimy kwotę za zajęcia.
Gwarancja utrwalenia materiału - jeśli w ciągu roku od zakończenia szkolenia zdecydujesz się wziąć udział ponownie, zapłacisz tylko 50 procent ceny.
Gwarancja utrwalenia materiału - jeśli w ciągu roku od zakończenia szkolenia zdecydujesz się wziąć udział ponownie, zapłacisz tylko 50 procent ceny.
dla kogo
Zapraszamy szczególnie:
Warto obejrzeć: "O algorytmach, demokracji i reklamie na Facebooku - kulisy szkolenia Facebook & Instagram Pro"
Jestem osobą początkującą, czy sobie poradzę?
Zdecydowanie tak! "Pro" w nazwie szkolenia oznacza, że Uczestnicy będą dużo bardziej zaawansowani po szkoleniu. Nie musisz być osobą zaawansowaną przed. Nie oznacza to jednak, że na szkoleniu będą tylko podstawowe treści. O bardziej złożonych i ciekawych zagadnieniach można mówić prostym językiem. Tak jest właśnie na naszych zajęciach. W przyswojeniu wiedzy pomaga też duża liczba ćwiczeń.
Czy to szkolenie jest także dla zaawansowanych?
Szkolenie Facebook & Instagram Pro to kilkanaście lat doświadczeń w dwa dni. Nawet jeśli jesteś osobą zaawansowaną, warto spojrzeć na social media z innej perspektywy, poznać wskazówki innej osoby. Do wyboru będziesz mieć kilkadziesiąt konkretów do wdrożenia po szkoleniu - na pewno duża część z nich przyda się także Tobie! Co ważne szkolenie jest aktualizowane co miesiąc, więc poznasz też najnowsze trendy, rekomendacje, case'y..
kogo szkoliliśmy
opinie uczestników
“Bardzo profesjonalne szkolenie, spora dawka wiedzy przekazana podczas części merytorycznej i warsztatowej, pokazująca szereg możliwości i zasady stosowania w praktyce [...]" czytaj więcej >>
Anna Kolecko
“Bardzo merytorycznie o mediach społecznościowych, a największa okejka za odpowiednich ludzi i pozytywne podejście :) [...]” czytaj więcej >>
Jan Jankowski
Jakub Szlosek
“Bardzo merytoryczne szkolenie. świetnie przygotowany prowadzący, dużo konkretów i realnych, działających tipów. [...]”
“Jestem pod OGROMNYM wrażeniem jeśli chodzi o profesjonalizm, zaangażowanie. [...]”
Justyna Surgał
agenda
(10:00 - 17:00)
DZIEŃ 1 - Budowanie marki
Paweł Tkaczyk
WSTĘP
Powitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci (pracujemy na laptopach), dwa słowa od Uczestników
Etnografia konsumencka – badania, które warto zrobić, kiedy dopiero wchodzisz na rynek. Mapa percepcji – jak klienci postrzegają dostępne na rynku rozwiązania? Macierz Korzyści – ukierunkowane narzędzie do szukania rozwiązań problemów. Analiza RFM (Recency, Frequency, Monetary) – jeśli masz klientów, którzy już robią zakupy, najlepiej zacząć od tego. Przykłady i lektury dodatkowe
SEGMENTACJA – JAK PODZIELIĆ
TWOICH KLIENTÓW?
Jedna marka czy wiele marek? Analiza portfela marek. Macierz Produkt/Rynek – w jaki sposób najlepiej poszerzać swoją działalność? Analiza konkurencji za pomocą Pięciu Sił Portera. Kolejność zdobywania rynków, czyli Macierz BCG. Przykłady i lektury dodatkowe.
TARGETOWANIE – ANALIZA JAKOŚCI ZIDENTYFIKOWANYCH RYNKÓW
POZYCJONOWANIE – JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ NA DOCELOWYM RYNKU? BRAND POSITIONING STATEMENT FRAMEWORK
Widownia docelowa – do jakich segmentów się kierujemy. Definiowanie kategorii – dobre i złe przykłady, na których można się wyłożyć. Propozycja wartości (UVP) – wyjątkowa, mierzalna, emocjonalna – definiowanie propozycji wartości. Reasons To Believe w strategii marki. Narzędzia i przykład.
Pozyskanie – optymalizacja góry lejka i mierzenie bieżącego marketingu. Konwersje – mierzenie skuteczności komunikatów marketingowych. Retencja – procedury poprawy jakości komunikacji. Przychód – strategie optymalizacji przychodu. Rekomendacje – budowanie machiny rekomendacji, systemu user gets user.
METRYKI AARRR (PIRACKIE METRYKI) PRZY IMPLEMENTACJI STRATEGII
Widownia docelowa – do jakich segmentów się kierujemy? Definiowanie kategorii – dobre i złe przykłady, na których można się wyłożyć. Propozycja wartości (UVP).
Widownia docelowa – do jakich segmentów się kierujemy. Definiowanie kategorii – dobre i złe przykłady, na których można się wyłożyć. Propozycja wartości (UVP) – wyjątkowa, mierzalna, emocjonalna – definiowanie propozycji wartości. Reasons To Believe w strategii marki. Narzędzia i przykład.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
DZIEŃ 2 - Promowanie marki
(10:00 - 17:00)
Piotr Chmielewski
WSTĘP
Powitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci (pracujemy na laptopach), dwa słowa od Uczestników (włączamy profile na IG/TikToku, żeby działać na przykładach obecnych osób)
ERA ALGORYTMÓW - JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZMIENIŁA MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Sztuczna inteligencja to nie tylko tworzenie treści, ale także algorytmy decydujące o tym, co użytkownicy widzą na Facebooku, Instagramie czy TikToku, kampanie reklamowe, analiza danych oraz obsługa klienta. Jak rozumieć te zmiany i jak na nich skorzystać?
ORGANICZNE BUDOWANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI
AI pozwala dotrzeć bezpłatnie do dużej liczby potencjalnych klientów. Jak działają algorytmy TikToka, Facebooka i Instagrama? Jakie dokładnie zmiany warto wprowadzić w rolkach, postach i TikTokach? Praca na przykładach uczestników.
Większość firm i organizacji nie zdaje sobie sprawy, że ogromny potencjał tkwi w zintegrowaniu komunikacji publicznej z prywatną, czyli połączeniu postów i rolek z wiadomościami na Instagramie lub Messengerze. Ćwiczenia pozwalające skonfigurować newsletter wysyłany przez Messengera oraz mądrze wykorzystane posty typu „skomentuj, aby dostać wiadomość”.
AI W TWORZENIU TREŚCI - NAJCIEKAWSZE NARZĘDZIA
Nie każde wykorzystanie narzędzi AI ma sens – warto się na nie decydować tylko wtedy, gdy zyskujemy możliwości, które wcześniej były niedostępne. Praca na przykładach uczestników, demonstracja najciekawszych rozwiązań przenoszących treści do social mediów na zupełnie nowy poziom.
MAŁO ZNANE METODY ZWIĘKSZANIA ZASIĘGU
KAMPANIE REKLAMOWE NA TIKTOKU, INSTAGRAMIE, FACEBOOKU
Które opcje obecnie dają największy zwrot z inwestycji? Jak korzystać z systemów reklamowych w erze sztucznej inteligencji? Ćwiczenia na kontach reklamowych uczestników.
PRZYSZŁOŚĆ PROMOWANIA MARKI W SOCIAL MEDIACH
Każda treść wymaga innego podejścia, ale zasady skutecznej realizacji są uniwersalne. W tej sekcji przećwiczysz zarówno nagrywanie dynamicznych ujęć, jak i metody na tworzenie angażujących, statycznych materiałów, które nie wyglądają jak „tylko gadająca głowa”. Wszystko w oparciu o Twój styl, markę, formaty i cele, by efekt końcowy miał realne przełożenie na wyniki.
Zakończenie, dyskusja podsumowująca, materiały oraz wsparcie poszkoleniowe.
PODSUMOWANIE
Które opcje obecnie dają największy zwrot z inwestycji? Jak korzystać z systemów reklamowych w erze sztucznej inteligencji? Ćwiczenia na kontach reklamowych uczestników.
prowadzący
dodatkowe materiały
Dostęp do materiałów podsumowujących:
Jest tam już ponad trzy tysiące osób. Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi, pomiędzy Uczestnikami szkolenia.
Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
Szczegółowe prezentacje oraz PDFy ze wskazówkami.
koszt
Szkolenie stacjonarne
Udział w dwudniowym szkoleniu
Catering: obiad i przerwy kawowe
Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami
Certfikat
Szkolenie stacjonarne + nagrania
Udział w dwudniowym szkoleniu
Catering: obiad i przerwy kawowe
Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami
Certfikat
Nagranie obu dni:
14 godzin materiałów wideo*
Szkolenie stacjonarne + nagrania + doradztwo
Catering: obiad i przerwy kawowe
Udział w dwudniowym szkoleniu
Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami
Certfikat
Nagranie obu dni: 14 godzin materiałów wideo*
Miesięczne indywidualne doradztwo po szkoleniu
W przypadku zgłoszenia większej liczby osób prosimy o informację, przygotujemy specjalną propozycję.
Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl
*Dostęp do nagrania jest ważny przez rok od daty zakupu.
koszt
Szkolenie stacjonarne
Udział w dwudniowym szkoleniu
Catering: obiad i przerwy kawowe
Certfikat
Certfikat
Catering: obiad i przerwy kawowe
Udział w dwudniowym szkoleniu
Szkolenie stacjonarne + nagrania
Miesięczne indywidualne doradztwo po szkoleniu
W przypadku zgłoszenia większej liczby osób prosimy o informację, przygotujemy specjalną propozycję.
Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl
*Dostęp do nagrania jest ważny przez rok od daty zakupu.
Szkolenie stacjonarne + nagrania + doradztwo
Certfikat
Catering: obiad i przerwy kawowe
Udział w dwudniowym szkoleniu
Nagranie obu dni: 14 godzin materiałów wideo*
Nagranie obu dni: 14 godzin materiałów wideo*
Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami
Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami
Materiały szkoleniowe: Szczegółowe prezentacje ze wskazówkami
weź udział teraz,
zapłać za 3 miesiące
Możesz wziąć udział w szkoleniu już teraz, ale zapłacić za nie dopiero za 3 miesiące, czyli gdy wiedza ze szkolenia powinna już przekładać się efekty.
Co więcej: po 3 miesiącach nie wpłacasz całej kwoty, ale regulujesz ją w 10-ciu comiesięcznych ratach!
Raty są nieoprocentowane, a my pokrywamy wszystkie koszty związane z nimi (inaczej mówiąc, to tzw. raty 0 proc. - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 0 proc., wpłacasz po prostu kwotę za szkolenie w 10 transzach, bez żadnych dopłat, prowizji itd.).
Jak skorzystać z rat?
Wybierz pakiet dla siebie, wypełnij formularz i wybierz opcję "eRaty Santander Consumer Bank". Procedura jest prosta, szybka, a w razie potrzeby pracownicy banku pomogą.
miesięczne doradztwo indywidualne
terminy
Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.
22.05-23.05.2025
Czwartek 22 maja i piątek 23 maja od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagrania
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagrania + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2990 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
WARSZAWA
09-10.04.2025
Środa 09 kwietnia i czwartek 10 kwietnia od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
KRAKÓW
22-23.04.2025
Wtorek 22 kwietnia i środa 23 kwietnia od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
KATOWICE
28-29.04.2025
Poniedziałek 28 kwietnia i wtorek 29 kwietnia od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
WROCŁAW
05-06.05.2025
Poniedziałek 05 maja i wtorek 06 maja od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie pierwszego dnia + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
Gdańsk
07-08.04.2025
Poniedziałek 7 kwietnia i wtorek 8 kwietnia od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
KRAKÓW
22-23.04.2025
Wtorek 22 kwietnia i środa 23 kwietnia od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
KATOWICE
28-29.04.2025
Poniedziałek 28 kwietnia i wtorek 29 kwietnia od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
WROCŁAW
05-06.05.2025
Poniedziałek 05 maja i wtorek 06 maja od 10:00 do 17:00
Szkolenie dwudniowe stacjonarne
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook
Szkolenie dwudniowe stacjonarne + nagranie + ebook + indywidualne doradztwo
Cena: 1997 + VAT(23%)
Cena: 2497 +VAT (23%)
Cena: 3497 + VAT(23%)
Kupując ten pakiet, mogą Państwo otrzymać natychmiastowy dostęp do nagrania
oraz odbyć szkolenie stacjonarne w dowolnym terminie i lokalizacji, w ciągu 5 lat.
GDAŃSK
certyfikat
Na zakończenie szkolenia każdy Uczestnik otrzymuje certyfikat.
partnerzy
“Odbyłem szkolenie Facebook Pro w Toruniu w czerwcu. Powiem jedno: WOW. Te dwa dni pokazały mi co, jak i dlaczego. Dostałem to czego oczekiwałem. Ponieważ daleko mi do PRO, to mam co robić w najbliższych dniach – czyli testy, próby, zabawy w menadżerze reklam, ponowne przejrzenie tutoriali, zapoznanie się z nowymi apkami. Bardzo ważna sprawa – osoba Piotra – trudno mi przypomnieć sobie jakiekolwiek szkolenie po którym mógłbym prowadzącemu dać ocenę maksymalną – tutaj daję bez wahania. Naprawdę jestem pod wrażeniem jego wiedzy odnośnie FB ale i sposobu prowadzenia zajęć.”
Tomasz Zieliński
Dyrektor artystyczny, właściciel at Street Dance Academy
wskazówki
2
1
Czy zasięgi spadły do zera?
Takie zaangażowanie szkodzi (i co w zamian?)
Takie zaangażowanie szkodzi (i co w zamian?)
Czy zasięgi spadły do zera?
3
10 skutecznych rozwiązań
4
Co wie o Tobie Facebook?
5
Jak często publikować?
3
Co wie o Tobie Facebook?
3
10 skutecznych rozwiązań
4
Co wie o Tobie Facebook?
Jak często publikować?
3
Co wie o Tobie Facebook?
ChatGPT przeanalizuje Twoje kampanie!
6
5
Jak często publikować?
7
Promuj filmy w Rolkach
5
ChatGPT przeanalizuje Twoje kampanie!
6
5
Jak często publikować?
Jak często publikować?
5
Algorytmy przejmują władzę
7
8
Promuj filmy w Rolkach
9
Przygotuj post ponadczasowy
7
Promuj filmy w Rolkach
Promuj filmy w Rolkach
7
8
Algorytmy przejmują władzę
8
Algorytmy przejmują władzę
Cele reklamowe mają moc
9
10
Przygotuj post ponadczasowy
Przygotuj post ponadczasowy
9
Przygotuj post ponadczasowy
Przygotuj post ponadczasowy
9
Przygotuj post ponadczasowy
9
Cele reklamowe mają moc
10
2. Czy szkolenie dotyczy głównie Facebooka czy Instagrama?
Rozmawiamy o rozwiązaniach (kampaniach reklamowych, narzędziach, pomysłach na akcje, posty, zasięgi i zaangażowanie), które w zdecydowanej większości można zastosować na obu tych serwisach. Część tematów (mniejszość) dotyczy tylko Facebooka. Jeśli poszukujesz szkolenia, na którym skupimy się w 100 procentach na Instagramie, wybierz Instagram w Marketingu >>>
najczęstsze pytania
1. Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Szkolenie jest dla każdego, kto chce skutecznie rozwijać markę w social mediach, niezależnie od branży i poziomu zaawansowania. Nauczysz się, jak działają algorytmy, jak wykorzystać AI do optymalizacji treści i kampanii oraz jak analizować rynek i konkurencję za pomocą sprawdzonych narzędzi strategicznych. Poznasz skuteczne metody zwiększania zasięgu, segmentacji klientów i budowania propozycji wartości (UVP), a wszystko to w praktycznej formie, z przykładami dopasowanymi do Twojej działalności.
2. Nie mogę zapłacić przelewem. Czy mogę opłacić szkolenie na podstawie faktury pro formy?
Tak, zainteresowanych fakturą pro formą bardzo prosimy o przesłanie wiadomości wraz z danymi pod adresem: szkolenia@socialmedianow.pl.
3. Kiedy trzeba opłacić szkolenie? Czy możliwa jest płatność w ratach?
Możemy rozłożyć płatność na raty, jednak całość musi być opłacona przed terminem szkolenia. Jest również możliwość skorzystania z sytemu ratalnego Santander. Raty są nieoprocentowane, a my pokrywamy wszystkie koszty związane z nimi (inaczej mówiąc, to tzw. raty 0 proc. - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 0 proc., wpłacacie po prostu kwotę za szkolenie w 10 transzach, bez żadnych dopłat, prowizji itd.).
4. Jesteśmy jednostką, która jest zwolniona z VAT-u. Czy możemy otrzymać taką fakturę?
Tak, prosimy o przesłanie na maila szkolenia@socialmedianow.pl numeru artykułu, na podstawie którego są Państwo zwolnieni z VAT, wraz z danymi.
5. Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu?
Laptopa i otwarty umysł 😊
6. Zmieniły mi się plany, opłaciłem szkolenie. Co teraz?
W takiej sytuacji prosimy o informację, jaki termin i miasto Państwa interesuje. Bezpłatnie przeniesiemy rezerwację.
7. Czy można skorzystać z dofinansowania na nasze szkolenia?
Tak, jeśli są Państwo zainteresowani dofinansowaniem prosimy, o kontakt na adres: biuro@cwb-incom.eu.
Dodatkowo jesteśmy wpisani w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych http://bit.ly/wpisani.
8. Czy można wykupić samo doradztwo?
Tak również prosimy o kontakt pod adresem szkolenia@socialmedianow.pl (lub o wiadomość na FB / IG).
liczby, z których jesteśmy dumni
Od 13 lat
Udoskonalane szkolenia
+ 4600
Uczestników
10
Średnia liczba osób w grupie
14
Miast do wyboru
+ 450
Świetnych opinii po szkoleniu
30
Osób w teamie Social Media Now
Praktyczne szkolenie: dwa dni, dwóch prowadzących, stacjonarne zajęcia w Warszawie
Social Media Now Sp. Kom.-A.
ul. Lema 32, 31-571 Kraków
NIP: 675-176-08-26
Pytania? Napisz: szkolenia@SocialMediaNow.pl